.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 05:26:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (A8 d2) Syczenie tak jak by z przekładni kierowniczej.
PostNapisane: 03.paź.2010 08:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Witam mam taki problem,po odpaleniu samochodu usłyszałem jakieś syczenie.Po dokładniejszym obsłuchaniu z kąt to dochodzi,wyszło na to że gdzieś z okolic przekładni kierowniczej nawet po delikatnym skęceni kierownicy to syczenie ustępuję ale tylko puszczę kierownicę to zaczyna syczeć znowu.Czy przekładnia ma jakieś podciśnienie ? Macie jakiś pomysł co to może być.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 15:45:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
nieszczelny przewod miedzy maglownica a pompa wspomagania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 16:20:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Jaki przewód ,mówisz o hydraulicznych.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 17:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
tak hydrauliczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 17:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Jak by hydrauliczny był nie szczelny to chyba by płynem pluło,a to syczy jak by uciekało powietrze.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 20:03:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
nie chcesz wierzyc to nie wierz, mowie to z wlasnego doswiadczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 20:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Nie mam powodu żeby Ci nie wierzyć,tylko tak mi się wydaje że tak powinno być.Skoro tak u Ciebie było to wiesz lepiej,powiedz mi jak rozwiązałeś problem wystarczyło dokręcić przewod czy poprostu wymiana.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2010 10:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
u mnie byla nieszczelnosc - delikatnie sie pocilo (minimalnie) ale zasysalo powietrze do srodka co powodowalo zapowietrzenie i syczenie.
dorobilem przewod na wzor oryginalnego i to byl blad bo przestao syczec a zaczelo buczec.
tak ze jesli chcesz to zrobic porządnie to wymien przewod ale tylko na oryginalny , nie baw sie w dorabianie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2010 13:43:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Wielkie dzięki za odpowiedz na moje pytanie.Pozdrawiam.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: