.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 05:31:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TDI AYM] problem z ESP
PostNapisane: 01.lis.2010 19:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Wygląda to tak - auto jedzie bez problemów, zapala sie lampka ESP i od razu pojawia sie mocno odczówalne przymulenie (można by to też nazwać przyhamowaniem), podczas wciskania gazu niewiele się dzieje, praca silnika jest wtedy mocniej słyszalna. Czyli wciskam gaz, silnik ryczy, wciskam mu coraz więcej gazu, obroty bardzo niechętnie ida do góry, autem na przemian poszarpuje i przymula. Gdy lampka ESP świeci się gdy ruszam, wygląda to tak jakbym jechał na pierwszym biegu i nie pozwalał mi załączyć dwójki itd. Jak uda się go spałować i osiągnąć wysokie obroty to zaczyna iść do przodu z wyraźnym przyduszaniam. Oczywiście jeśli lampka gaśnie natychmiast wszystko wraca do normy. Wyciągałem bezpieczniki ESP, ABS ale nic to nie dało.
Błędy jakie wywaliło:
- 18265 Load signal error Message from ECU
P1857 -35-10 Intermitten
- 18258 - Powertrain Data Bus Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 Intermitten
Dodam tylko, że od jakiegoś czasu ESP zapalało się ale tylko sporadycznie i na krótką chwilę. Jeździłem z padającą pompą wtryskową. Dwa dni temu wymieniłem pompę, a lampka ESP od tego czasu świeci się prawie cały czas z drobnymi chwilowymi wyjątkami. Immobilaizer z pompy na czas odpalania był wywalony, potem go przywróciliśmy. Proszę o pomoc bo sam już nie wymyślę
pozdrawiam. Jedyne co przyszło mi do głowy to pad pompy ESP.
Paweł

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2010 20:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
cześć Paweł,

możesz się nie martwić - na 90% to kwestia wtyczki.
należy sprawdzić [odłączyć i ocenić stan pinów] wtyczki przy ECU, VP44, GCU [sterownik multi] oraz wtyczkę od sterownika ESP. bardzo możliwe, że podczas montażu VP44 zwyczajnie poruszyliście okablowanie.

opis błędów:
ELSA

jak sprawdzić problem połączeń z Twoich błędów:
ELSA

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: