.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 11:19:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] Wibracje budy przy skręcaniu
PostNapisane: 26.lis.2010 19:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
W aucie w tej chwili siedzi ACK z passata 98, pompa z passata, przewody do wspomagania nowe, okucia nowe. Wspomaganie działa bardzo dobrze, kierownica kręci leciutko nic sie nie zacina. Auto wysposażone w servotronic.

Nurtuje mnie jeden problem. Czasami gdy skręcam kołami to przez chwilę zaczyna drżeć całe auto. Odczówalne jest to na tyle, że nie może tak zostać i nie mam bladego pojęcia w czym tkwi problem. Silnik nigdzie nie dotyka podłużnic, wydech też nigdzie nie haczy. Spotkal się ktoś kiedyś z was z takim problemem?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 11:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Cześć

Ja tak mam u siebie (drgania przy skręcie na postoju) po wymianie przewodu pompa -> magiel (nowy wąż zakuty na starych końcówkach).

Gdzieś kiedyś wyczytałem, że oryginalny przewód jest tak skonstruowany że nie przenosi drgań z pompy na magiel.

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 19:38:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Ciekawe jest to co mówisz. U mnie jest podobnie z przewodem, cały nowy łącznie z okuciami tylko końcówki stare. Muszę zgłębić temat, bo interesuje mnie skąd biora się drgania pochopdzące od pompy i jak dokładnie zbudowany jest ori przewód, że nei przenosi tych drgań.

Ps. U Ciebie te dragnia sa bardzo mocne? U mnie łomocze całą budą, nie do wytrzymania.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 22:00:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Oryginalny przewód wspomagania ma zamontowaną zwężkę gdzieś po środku, która niweluje pulsacyjne podawanie oleju z pompy (wyrównuje ciśnienie) w drodze do magla :peace:
Ja swój zarabiałem dwa razy i w końcu kupiłem używkę oryginał. Po prostu bardzo ciężko trafić oryginalną średnicę tej zwężki i u mnie rozsadzało zakucie...
Proponuję wsadzić ori przewód i sprawdzić czy objawy ustąpią ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 22:16:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
lucas3512 napisał(a):
Oryginalny przewód wspomagania ma zamontowaną zwężkę gdzieś po środku, która niweluje pulsacyjne podawanie oleju z pompy (wyrównuje ciśnienie) w drodze do magla :peace:
Ja swój zarabiałem dwa razy i w końcu kupiłem używkę oryginał. Po prostu bardzo ciężko trafić oryginalną średnicę tej zwężki i u mnie rozsadzało zakucie...
Proponuję wsadzić ori przewód i sprawdzić czy objawy ustąpią ;)


Póki co mam do wyczyszczenia przepustnice bo spadają obroty, zauważyłem, że buda wariuje tylko gdy mam niższe obroty, po czyszczeniu zdam relację czy problem dalej mi doskwiera.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 18:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2009 15:23:36
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa-Wola, Raszyn, Wól - ka
witam też mam ten problem u siebie i to co piszecie ma poparcie ...

ja u siebie wymieniałem z przodu zawieszenie i przy okazji ten oto przewód bo ciekł a nie lubię jak coś mi się poci w aucie (sucho i czysto to moje motto) w moim przypadku to tylko zakucia przewód został wymieniony ale został wykonany o 4 cm dłuższy nisz ori, na początku myślałem że to błąd w wymianie łożysk na amorkach... lecz po roku czasu wymieniłem amorki i łożyska i dalej problem jest....

u mnie te drgania nie są tak wielkie żeby przeszkadzały w użytkowaniu więc odpuściłem sobie a powstają przy ostrym skręceniu kołami...

_________________
Audi 100 C4 93r. AVANT 2.0 16v ACE
AUDI by żyło się lepiej:)
Sposób na szczęście - nie przejmować się tym na co nie mamy wpływu...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: