KORU napisał(a):
Jezeli alufelgi sa bez uszkodzen i cisnienie powietrza w oponach jest rowne, to ewidentnie bedzie wina geometrii zawieszenia. Moze warto jeszcze raz pojechac ale do innego warsztatu. Takiego co ma nowoczesny sprzet do ustawiania geometrii. Niech sprawdza jeszcze raz. powiedziec im jak sprawa wyglada ze juz bylo to ustawiane. Niech sprawdzaja. To jest nowe auto i powinno jechac prosto jak po sznurku. Domniemywam ze na piastach z przodu nie ma zadnych pierscieni dystansowych.
qww napisał(a):
(...)
Jw. jechać ustawić geometrie na nowo (laser)
A możecie kogoś polecić w okolicach małopolski?
daniel1983 napisał(a):
a ja jeszcze bym sprawdził nastawy czujnika kąta skrętu i to nie tylko w układzie kierowniczym ale również w układzie hamulcowym.
Zanotowane
Dzięki bardzo - zobaczymy co wymyślą, bo troszkę słabo jak przy 200km/h auto potrafi mi w 200metrów pas na autostradzie zmienić.