wordeck napisał(a):
Nie regeneruj, bo Ci za tydzień znowu pocieknie, wymiana uszczelniaczy nic nie daje, bo większości przypadków problem wynika z rys na powierzchni tłoka.
Magiel z V8 raczej powinien pasować, ale najlepiej porównać... Ja mam w c3 magiel z C4 i też pasował....
Wyjmujesz przez otwór w fartuchu, po zdjęciu koła.
Pozdrawiam
W takim razie od A6 C4 też powinna pasować,wiadomo że im młodsze autko tym ta część powinna być w lepszym stanie a jeśli chodzi o regeneracje to miałem na myśli jakąś firme która się tym zjamuje i robi to profesjonalnie usuwając wżery,możliwe jednak że moja jest jeszcze dobra,musze tylko sprawdzić czy nie przepuszcza.Chce ją wyjąć ponieważ osłona gumowa jest już pęknięta z obu stron,gdyby jednak okazało się że maglownica przepuszcza to raczej pokusze się na używaną jak najmłodszą.
Dzięki i pozdrawiam