Witam,
przyszedł czas żeby się pożegnać po 4 latach ze swoją D2
i nabyć jej nowszy model D3.
Zdążyłem już trochę poczytać to i owo o D3, nurtuje mnie jednak jedno pytanie odnośnie zawieszenia:
air suspension vs air suspension sport
Dzwoniłem do jednego gościa, co miał na zbyciu 4.2 TDI z 2008 roku,
wyposażenie rzeczywiście pełne,
ale w szczególności zachwalał to pneumatyczne sportowe zawieszenie,
że jak A8 d3 to tylko z wersją sportową, bo zwykłe air suspension to źle jeździ
i jak lubisz dynamiczną jazdę (kto w 4.2 nie lubi
) to musi być obowiązkowo
takie zawieszenie.
Moje pytanie do forumowiczów, czy to faktycznie tak jest, że jest to rzecz niezastąpiona i musi być?
Czy można zmieniając oprogramowanie wczytać u fachowca program sport?
w końcu to pneumatyka i czytałem, że ludzie sobie regulują w górę i w dół nastawy zawieszenia.
Jeździłem kilkoma D3, ale nigdy nie zwracałem uwagi co tam było napisane,
zawieszenie było w trybie automatic i jak dla mnie auto leciało jak po szynach, zdecydowanie lepiej niż D2.
Napiszcie jak to faktycznie z tym zawieszeniem jest.