.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 08:05:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] Miękki pedał na starcie, później normalnie, POMOCY
PostNapisane: 12.paź.2011 08:58:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:35:52
Posty: 78
Witam
Auto to AUDI 100 C4, 2.5 TDI 1991r.

Mam nietypowy problem, otóż ostatnio zauważam że z rana w drodze coś dzieje się z hamulcem tzn. jestem w stanie wcisnąć go do ziemi. Kładę buta na hamulec a on powoli wchodzi w ziemie, oczywiście hamować hamuje, ale przy dłuższym dojeżdżaniu do skrzyżowania muszę poprawić tzn. zdjąć nogę i zahamować jeszcze raz (dopompować trochę).

Po dłuższej jeździe lub jak wracam popołudniem wszystko już jest OK, hamulec jak w nowym aucie, wczoraj odpowietrzałem układ i jest TROCHĘ lepiej z rana, jednak coś takiego raczej nie powinno się dziać.

W czym tkwi problem ? Jakim cudem po przejechaniu parunastu km wszystko wraca do normy ?

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 12.paź.2011 12:49:30 przez various, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 09:01:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Popraw nazwę tematu :!!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 08:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2010 19:06:55
Posty: 75
Lokalizacja: WaWa/S-ki
Miałem coś podobnego w swoim jak mi się klocki i tarcze kończyły. Tylko że kilka razy przepompowałem i było wszystko ok, po wymianie klocków i tarcz problem się skończył.

_________________
100 C4 [ABC] `94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 12:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:35:52
Posty: 78
Klocki i tarcze wymieniane niedawno, igła - to na pewno nie to, ale dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 19:25:41 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Zobacz czy nie masz poziomy płynu w zbiorniczku ponad poziom "max". Odkręć korek i trochę popompuj, tak jakbyś chciał odpowietrzyć.
U mnie był trochę dziwnie się zachowywał, inaczej niż normalnie - mechanik zalał pod korek, odciągnąłem trochę poniżej max i teraz już jest OK.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2011 21:16:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:35:52
Posty: 78
Płynu jest pomiędzy mix a max, dodatkowo gdzieś mi ten płyn ucieka powoli, zauważyłem, że mokry od płynu jest łącznik przewodów zaraz pod serwem. Myślę że jest to jednak osobny problem z uwagi na to że pedał po przejechaniu jakiejś trasy z rana już nie ucieka.

Po odpowietrzeniu chyba jest lepiej - czy to oznacza że trzeba odpowietrzyć bardziej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: