Witam wszystkich
U kolegi walczymy dalej z hamulcami, najpierw stawialiśmy na pompę tandemowa ale jest sprawna, wytwarza prawidłowe podciśnienie. Może opisze co i jak od początku... auta na pewno miało niedrożne odpływy pod aku i serwem. Wiadomo stoi na zewnątrz to śnieg woda się tam zbierała. Problemy zaczęły się zaraz po zimie ale jeszcze z mrozami. Przy pierwszym naciśnięciu hamulec idealny, drugi raz już twardy. Później odessaliśmy wodę z serwa i tydzień było ok. Wczoraj zrobił trasę 10km i heble idealne. W lekkim deszczu na parkingu postało z godzinę i hamulca brak. Twardy pedał i bardzo słabo wyczuwalne wspomaganie (ale wyczuwalne), przy drugim, trzecim naduszeniu trochę lepsze. Na następny dzień rado hamulec idealny ale znów postój w deszczu i to samo.
Płyn, klocki, tarcze, łączenie gumowe na grodzi, przewody podciśnieniowe, zaworek zwrotny w sprawdzone. Zostaje pompa albo serwo. Ciężka jest wymiana serwa???dużo roboty??? ogólnie do ogarnięcia w warunkach domowych?
_________________ A4 B6 1.9tdI S85D
|