Witam szukalem troche na forum i nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi,dlatego zakladam nowy temat. W aucie regulator sily hamowania zakonczyl swoj zywot,cieknie i nie przepuszcza.Tylne hamulce slabiutkie.Zaciski byly regenerowane,klocki sa nowe.
Teraz mi chodzi po glowie czy go nie wyrzucic i ominac.Poczytalem troche i sa rozne opinie na ten temat.TYlny hamulec bedzie mocniejszy i moze byc problem zima.Jezdze c4 2.5 tdi 116km automat,auto posiada abs,hamulce przednie porobione sa z wersji ack 193km tarcze i zaciski,klocki nowe.Gdy wszystko dzialalo bylo super,teraz bida.Jak to w koncu z tym regulatorami czy bezpiecznie bedzie w tym aucie do normalnej codzinnej jazdy,czy szukac nowego? Duzo aut ktore widzialem nie posiada tego ustrojstwa,nie bylo montowane i jest ok.
_________________ THA REAL HUNDRET DONT DIE
BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG BYLO 100C3 1.8 (2004-2007) BYLO KRÓTKO COUPE 2.3 Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010) Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012) BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU BYŁO IVECO DAILY 2.8 BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016) JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT
MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$
|