Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Wypnij wtyczki od czyjników. Weź "voltomierz" i posprawdzaj czujniki. Optymalnie powinno być między 1100-1200. Jeśli te parametry będą na wszystkich czujnikach to prawdopodobnie będzie to co koledyz opisali - zasyfiony czujnik, źle wsunięty (za głęboko lub za płytko) lub wiecieni piasty jest uszkodzony lub któryś ma inną liczbę zębów.
Jeśli te usterki wyeliminujesz warto podmienić na sprawdzenie sterownik ABSu - pod VAGiem nie zawsze wyjdzie, że jest uszkodzony.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|