.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:11:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All] Szumy i syczenie z maglownicy ?
PostNapisane: 02.sty.2007 00:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2006 01:47:28
Posty: 5
Lokalizacja: Kielce
Witam Wszystkich !!!

Mam problem z maglownicą, otóż najzwyczajniej w świecie sobie szumi lub syczy (jak kto woli). Nie jest to bardzo glosby szum ale dostatecznie slyszalny nawet podczas jazdy a szczegolnie dotkliwy na postoju lub w korku.

Dodam, że syczy gdy nie ruszam kierownicą, jak tylko lekko skręcę kierownicę to przestaje. No ale tylko na chwilę bo jak wróci do kierunku na wprost to dalej syczy. Może miał ktoś taki problem i może mi jakoś pomóc.

Z góry dzięki bardzo
Pozdrawiam

filtr wyczyszczony, plyn oryginalny, układ odpowietrzyłem - wspomaganie pompa działają bez zarzutu

_________________
AUDI A6 3.0TDI QUATTRO 2005r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 10:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 22:16:20
Posty: 29
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Audi A4 1.8T Quattro Avant
Mam podobny problem.Jaki filtr wyczysciles ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 13:52:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
filterek w zbiorniczku płynu wspomagania. Wymieniłeś płyn ? Na jaki? NIe wymieniłeś? WYMIEN na G002 000 mineralny. lub febi zielony. Syczenie to efekt pienienia się płynu, jeśli płyn jest OK to pompa jest do wyrzutki.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 15:46:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 22:16:20
Posty: 29
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Audi A4 1.8T Quattro Avant
Plyn wymienialem juz kilkakrotnie z tej racji ze wymienialem przekladnie bo ciekla.
Szum generalnie objawia sie w kabinie udreka na postoju szczegulnie przy mojej benzynce 1.8T Quattro Avant (chip 170KM) 97r.
Ta siatka-filterek w zbiorniczku jest czarna co wymienie troche plynu to za kazdym razem jest szary.Zalewam plynem zielonym Febi.
I teraz nie wiem czy to pompa czy cos w ukladzie ?
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 19:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kolego sprawdż przewód wysokiego ciśnienia czy się nie rozwarstwił ewentualnie śruby z zaworkami które są wkręcone w przewód ,noi nie wiadomo jak przekładnia jeśli jest regenerowana może być lipa ,mogła się rozszczelnić w środku i z zewnątrz nie widać wycieków ,niektórzy używają słabej jakości uszczelniaczy .

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 19:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 22:16:20
Posty: 29
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Audi A4 1.8T Quattro Avant
Przekladnia jest ok jezdze na niej prawie rok i stan plynu jest ok.Ktory to przewod wysokiego ciśnienia ?Przewody i szczelnosc sprawdzalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2008 21:58:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Przewód który idzie od pompy do przekładni ,jeśli jest rozwarstwiony to powinien wyglądać na napuchnięty i gdy w niego dmuchniesz powinnien być przepływ powietrza bez żadnych oporów i sprawdż stan zaworków w śrubach którymi przykręcony jest przewód.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2008 12:50:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 22:16:20
Posty: 29
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: Audi A4 1.8T Quattro Avant
Sprawdzilem ten przewod i jest ok.Nie wiem moze jestem przewrazliwiony moze to normalne ze troche slychac wspomaganie w kabinie ?
Odglos niesie sie po kolumnie,zauwazylem ze na dole kolumny przed krzyzakiem powinien znajdowac sie taki styk sprezysty takie kolko z blaszki u mnie tego nie ma moze ktos wie jaka funkcje to spelnia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2009 16:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
witam
mam podobny problem , szumi mi w kierownicy :) a do tego czesto wspomaganie dziala z przeskokami. Wymienilem plyn ( mineralny febi zielony ) i przez jeden dzien dzialalo ok a pozniej znow to samo. Delikatnie poci sie jeden waz od pompy wspomagania, czy to moze byc przyczyna? Moze ktos mial podobna sytuacje i udalo sie roblem rozwiazac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2009 22:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Czy ktos z posiadaczy c5 v8 wymienial przewod wysokiego cisnienia laczacy pompe wspomagania z maglownica ?

Od strony pompy mozna go odkrecic latwo ale jak dostac sie do polaczenia z maglownica?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [All] Szumy i syczenie z maglownicy ?
PostNapisane: 13.paź.2010 20:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
aiken napisał(a):
Witam Wszystkich !!!

Mam problem z maglownicą, otóż najzwyczajniej w świecie sobie szumi lub syczy (jak kto woli). Nie jest to bardzo glosby szum ale dostatecznie slyszalny nawet podczas jazdy a szczegolnie dotkliwy na postoju lub w korku.

Dodam, że syczy gdy nie ruszam kierownicą, jak tylko lekko skręcę kierownicę to przestaje. No ale tylko na chwilę bo jak wróci do kierunku na wprost to dalej syczy. Może miał ktoś taki problem i może mi jakoś pomóc.

Z góry dzięki bardzo
Pozdrawiam

filtr wyczyszczony, plyn oryginalny, układ odpowietrzyłem - wspomaganie pompa działają bez zarzutu
Kolego napisz czy doszedłeś co to syczy w tym maglu,u mnie też syczy i nikt nie wie co to się dzieje.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [All] Szumy i syczenie z maglownicy ?
PostNapisane: 10.gru.2011 23:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2011 19:11:40
Posty: 12
Lokalizacja: Zamość
Dla potomnych czytajacych ten wątek. Za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, które są przykrecone domaglonicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [All] Szumy i syczenie z maglownicy ?
PostNapisane: 22.lut.2015 13:28:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Siemacie, mi taki szum, delikatny ale słyszalny, pojawił sie po zmianie maglownicy na regenerowany. Co prawda w b4 ale też audi. Razem z maglem wymieniłem płyn na ori zielony g004 (wczesniej 06162 febi) i dołożyem chłodnice oleju orginalna z v6. Wszystko do czasu zmiany magla było ok. Raczej nieszczelności nie ma bo wtedy płyn się mocno pieni i ogólnie wspomaganie chodzi dobrze. Kuźwa jak gość coś zje... to znowu czeka mnie szarpanie magla

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: