Witam,
Poniżej zamieszczam opis mojej historii, która dotyczy wadliwych amortyzatorów montowanych w audi S6, S7 i innych sportowych wersjach C7 :
Kupiłem Audi S6 z 2014 roku, jako nowe z salonu. Po krótki czasie od zakupu pojawiły się stuki na zawieszeniu i do dziś walczę z ich usunięciem.
Sprawę krótko po zakupie zgłosiłem do salonu w którym samochód został zakupiony a więc
Audi Centrum Wrocław. Na początku
ASO uznało wadę (mam to na piśmie) w spostaci stuków na zawieszeniu i zaczęli wymieniać kolejne elementy zawieszenia. Na początku były to drobne rzeczy, takie jak gumy, łączniki itp. itd. Po wielu nieudanych próbach, wizytach i zmarnowanym w ASO czasie, w końcu wywalczyłem wymianę całych amortyzatorów!!!!! Liczyłem, że to pomoże. Dla oszczędności wymienili najpierw dwa tylne, licząc że to rozwiąże problem. Niestety nie pomogło i musiałem jechać kolejny raz na wymianę przednich - też nie pomogło. Czasu jaki poświęciłem na wizyty w serwisie i zmarnowanych pieniędzy (mogłem w tym czasie robić bardziej dochodowe rzeczy) już nawet nie liczę.
Audi Centrum Wrocław po braku efektów związanych z wymianą amortyzatorów rozłożyło ręce i zmieniło strategię. Otrzymałem pismo, że stuki na zawieszeniu są normalne w samochodach Audi z tą specyfikacją i samochód jest w pełni sprawny, więc nie podejmują się dalszych napraw, a moje roszczenie jest bezzasadne!!! Mam więc dwa pisma, jedno stwierdza że wada występuje, a drugie które stwierdza że wada ta jest normalna, plus do tego stos dokumentacji świadczącej o wielu próbach usunięcia tej wady - brawo
Audi Centrum Wroclaw! Temat zawieszenia w Audi Centrum Wrocław zakończył się tą błyskotliwą odpowiedzią i teraz mają w poważaniu całą sprawę.
Kolejny salon jaki odwiedziłem to
Audi Porsche w Poznaniu. Opisałem sprawę szefowi serwisu, umówiłem się z nim, pojechałem do salonu ( nie mam blisko - wyprawa na cały dzień ), dzwoniłem dzień wcześniej potwierdzić, czy wszystko aktualne, po czym na miejscu okazało się że szef jest na wakacjach. Dzień pracy w dup___ i nic nie załatwione. W końcu jednak wizyta doszła do skutku. Samochód zostawiłem na kilka dni żeby mogli solidnie go sprawdzić. Starali się, trzeba przyznać. Zdiagnozowali stuki w zawieszeniu oraz, o dziwo, w prawej części układu wydechowego. Umówiłem się na kolejną wizytę podczas której wymieniono całą prawą część układu wydechowego oraz wszystkie sworznie jakie się w zawieszeniu znajdują - oczywiście na gwarancji. Niestety zabiegi te po raz n-ty nic nie pomogły
Kolejno udało mi się znaleźć na forum a6klub Pana Dariusza, który ma w swoim S7 z 2014 roku ten sam problem. Dowiedział się nawet że jest to wina wadliwie współpracujących poduszek w amortyzatorach stosowanych w wersj C7, co stanowi ich wadę fabryczną. Poinformowałem o tym fakcie Audi Porsche Poznań. Wystosowali pismo z opisem mojego problemu do centrali i czekam na odpowiedź.
Optymizmem napawa fakt, że nie tylko jak mam taki problem - jest nas już dwóch. Jeśli ktoś jeszcze posiada taki problem, albo zna osoby które mają Audi C7 w wersji "S" to proszę koniecznie o kontakt
karol_cast@onet.eu Im nas więcej tym większa "siła rażenia".
Równolegle walczę z piszczącymi klockami, które też zdaniem
Audi Centrum Wrocław piszczą bo to taka specyfikacja samochodu (mam to w takiej formie na piśmie).
Na szczęście samochód jest na gwarancji do lipca 2019 więc szybko się mnie nie pozbędą - proszę pomóżcie, rozpowszechnijcie, kontaktuje się ze mną na email. Pozdrawiam