Przód rozpracowałem na ORI klamotach audi... przyszedł czas na tył. Też chcę na ori VW/Audi klamotach.
Początkowo chciałem montować na tył komplety z S4 B6 jednak zacisków totalnie brak... ASO woła 2400PLN / szt !!!
Później poszło na komplet z RS6 C5 ale jedyny który był w obiegu - sprzedany. Zresztą... tarcze i tak drogie
Za drogie... Jak się pojawi to kupię.
Wybrałem więc setup oparty na :
Tarczy z A8 D2 310x22mm - dostępne, tanie
Jarzmo z S4 B6 - dostępne, tanie (przeznaczone do tarczy 288x22 ale wchodzi na 100% również 310mm - sprawdzone)
Zacisk P i L z ręcznym na lince z Phaetona z tarcz 335 - czyli od 5.0TDI lub W12 - po 150 po alledrogo chodzą.
Zacisk z Phaetona to wypisz wymaluj zacisk z RS6 jednak... odwrócony do góry "nogami". RS4 B7 również ma ten sam zacisk ale inny mniejszy ręczny.
Tak wyglądają z RS6 C5 :
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... d-carriershttp://forums.vwvortex.com/showthread.p ... r-calipersTak z Phaetona W12 :
http://audisrs.com/archive/phaeton-w12- ... 56922.htmlTutaj można popatrzeć na nie w porównaniu do RS4 B7 które również ma te same zaciski :
http://www.irry.com/sv/bilarna/bathmobi ... rakes.htmlZaciski z Phaetona pasują do S6 z jarzmami z S4 B6 jednak po założeniu tak by można było zapiąć ręczny odpowietrznik jest... na dole
Przyszło mi do głowy by odwrócić (zamienić stronami) zaciski by odpowietrznik poszedł na górę.
Pytanie - Czy można mechanizm zaciskający znajdujący się wewnątrz zacisku przełożyć z prawego na lewy ? Wówczas zmieni się kierunek obrotu i linkę ręcznego będzie można prowadzić dołem. Rozbierał ktoś kiedyś te zaciski na części pierwsze ?