Ile waży przód normalnej A6 z 5-bieg manualem a ile jak pod maską siedzi V8 z tipem ?
Ja robiłem auto dla siebie i nie było kompromisów - to polecam każdemu.
Co do trwałości to się zgodzę - wyjmowałem ori wahacze w X.2002 roku a nalotu było 258 tyś jak pamiętam. Górne można było zatulejować na poli albo w ori gumach o sworznie były luźne ale luzu w osadzeniu nie miały.
Gdy utwardzisz wahacz dając zamiast gumy poli to za moment odbije się to negatywnie na sworzniu - siły są dość spore.
Najtrwalszy jest dolny prosty - zwany nośnym. Najbardziej dostają górne... i te najczęściej podlegają wymianie gdy robi się na raty.
U mnie w grę wchodziły większe heble stąd nie mogłem sobie pozwolić na jakiekolwiek nawet najmniejsze niedomagania.
To, że wahacz po 200tyś nie ma luzu... nie oznacza, że trzyma sztywność na gumach co ma kluczowe znaczenie przy ostrej jeździe i hamowaniu. Geometria kół w zakrętach też się zmienia. Są trwałe... ori zawsze pożyją najdłużej ale dobre zestawy Lemka czy Meyle też wytrzymają sporo.
Nikogo nie zmuszam... jedynie zalecam.
Zresztą... by dobrze ocenić luz na wahaczu trzeba go wymontować a jak masz już wyjęty... wsadzić lepiej nowy