bloku napisał(a):
Mam małą zagwostkę. Wymieniłem w przednim zawieszeniu wszystkie gumy - wahaczy, wózka, stabilizatora, górnego mocowania amorka. Zrobiłem pełną geometrię ale... No właśnie ale. Przy maksymalnym skręcie przednie koło prawe przeskakuje skręcając w lewo. Lewe skręcając w prawo. Tylko przy maks skręcie. Przy 1/2 czy 3/4 nie ma problemu. Zbieżność zrobiona na nieco rozbieżny +0,2, kąty na -0,15. Mieści się w normach. Amorki są olejowe w średnim stanie ale przeszły przegląd (sprawność swoją mają na 68%).
Zastanawia mnie czy tylny zawias na belce i panhardzie może mieć wpływ na przednią geometrie podczas maks skrętu. Na tyle zawias nie wykazuje zużycia choć jedna z tulei belki dla mnie wygląda...średnio.
Opony? przednie są używki założone i pod ręką nie czuje guzów ale może są zząbkowane poprzecznie. Macie jakieś pomysły? W quattrówce wiedziałby gdzie szukać ale ośkę z panhardem miałem ponad 12 lat temu i nie było wtedy problemów...
Nie wiem jakie ma znaczenie geometria, u mnie na letnich 20cali przeskakują jak jest zimno, na zimówkach 19 cali wszystko ok...geometrie mam w porządku.