Witam,
Mam następujący kłopot, przymierzałem się do wymiany wszystkich klocków hamulcowych, z tyłu poszło w miarę gładko (o ile pominąć konieczność wymiany tłoczka)natomiast jeśli chodzi o przód pojawiły się komplikacje. Śruby "pływające" które zazwyczaj odkręca się kluczem imbusowych 7 są okrągłe wewnątrz.
Mam nadzieje że zdjęcie zobrazuje sedno sprawy:
Nie mam pojęcia co jest grane, ale wszystkie 4 śruby wyglądają tak samo. Prosiłbym o jakieś wskazówki bo być może źle się za to zabieram.
Kolejna sprawa jaką chciałbym wyjaśnić to piasta tylna. Zauważyłem podczas wymiany klocków, że auto jeździ na 2
różnych piastach! Lewa jest zdaje się seryjna albo chociaż taka jaka powinna tam być natomiast z drugiej strony pod tarczą mam włożony dystans około 3-4mm (nie mierzyłem). Po jego wyjęciu zacisk i tarcza nie pasowały do siebie.
Czy każde a6 c5 Q ma takie same piasty z tyłu? Jak przywrócić serie?
ps. Czy po wymianie tłoczka trzeba odpowietrzyć auto za pomocą komputera?