Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Możesz tak zrobić. Wyjście z pompy ABS łączysz trójnikiem (najlepiej tuż przed korektorem). Od razu jednak zaznaczam, że korektory motylkowe są mało precyzyjne. Najlepiej stosować stopniowe (przesuwne). Inna sprawa taka, że jak jeden zacisk z tyłu będzie słabszy to będzie efekt ustawiania auta bokiem podczas hamowania. Zwłaszcza na śniegu lub mokrej nawierzchni.
Sam korektor umieść pod maską zamiast w środku auta. Nie będziesz przecież co chwila zmieniał siły hamowania na tył (a takie zadanie ma korektor). Chyba, że to zabawka na jakiś tor lub kjs. To inna bajka.
Stosuj tylko markowe korektory (minimum OBP lub Willwood).
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|