.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.sty.2025 17:44:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 23.cze.2018 13:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Cześć

Podczas ustawienia zbieżności, okazało się że jedno koło (lewy przód) jest o 15mm cofniete/przesunięte do tyłu.

Wymieniono dolny wahacz (nr.7 na foto), ale przesuniecie dalej wynosi 10mm.

Co jeszcze może odpowiadać za położenie koła? Stabilizator (nr.34)?ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 24.cze.2018 00:01:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Silv3r napisał(a):
Cześć

Podczas ustawienia zbieżności, okazało się że jedno koło (lewy przód) jest o 15mm cofniete/przesunięte do tyłu.

Wymieniono dolny wahacz (nr.7 na foto), ale przesuniecie dalej wynosi 10mm.

Co jeszcze może odpowiadać za położenie koła? Stabilizator (nr.34)?ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Wobec tego co napisałeś , nasuwa się kilka pytań :

Zapytanie 1 , poruszające mniej drastyczny temat :

Czy grzebałeś coś przy ławie - sankach , na których jest umieszczony silnik ?? Bo jeżeli ława była odkręcana w jakimś celu , ... to najnormalniej mogła się przestawić , i wtedy trzeba jechać na zbieżność by ustawili Ci cały przód wraz z kątami pochyłu , kątami wyprzedzenia zwrotnicy ... i takie tam .
I tego bym Ci życzył, aby się na tym skończyło .

Zapytanie 2 , ..... bardziej drastyczne

jak długo masz to auto ?? , i od kogo je kupiłeś ?? Bo może się zaraz okazać , że auto jest po grubszym jakimś dzwonie , i właśnie tym kołem, tą stroną poprzedni właściciel gdzieś przyebał , ... a Ty przy zakupie nie dokonałeś porządnych oględzin , i nie zauważyłeś tego . Wobec powyższego wjazd na kanał do blacharza , tudzież podnośnik , .. . i do zrobienia szczegółowy pomiar całego dołu, punktów kontrolnych , jakie są odchyłki .
Chyba , że sam gdzieś przywaliłeś , i nie zwróciłeś na to uwagi , .. i po dłuższej jeździe wyszła usterka zawieszenia . Także , masz teraz zabawę na nowy tydzień ..... , nasuwa się w sumie jeszcze jedna myśl ... , czasami jest tak , że jak wymienia się osobno elementy zawieszenia , ... właśnie dolne banany , .. i są one marnej jakości , to mimo że są one nowe .... to względem pozostałych starych części , ale markowych .... łapią odchyłki . Tutaj odpowiadają za to silentboki , które są wciśnięte w korpus takiego banana dolnego . W tanich zamiennikach jest on tak miękki , że ugina się o wiele za dużo , za mocno względem innych , i z tego powodu może się brać aż taka odchyłka . Także masz troszkę rzeczy do zweryfikowania .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Ostatnio edytowano 25.cze.2018 23:18:15 przez Luki147, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 25.cze.2018 05:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Sanki byly odkrecone przy zmianie wahacza, wiec jedynie wtedy mogly ulec przemieszczeniu.
Jednak gdy celowo chcialem je przesunac to nie drgnely nawet o milimetr, stad przypuszczam ze moze silnik je blokuje.

P.s. To raczej efekt spotkania z krawężnikiem...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 25.cze.2018 20:16:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Silv3r napisał(a):
Sanki byly odkrecone przy zmianie wahacza, wiec jedynie wtedy mogly ulec przemieszczeniu.
Jednak gdy celowo chcialem je przesunac to nie drgnely nawet o milimetr, stad przypuszczam ze moze silnik je blokuje.

P.s. To raczej efekt spotkania z krawężnikiem...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka




Wobec tego mamy dwie opcje naprawy:

Opcja tańsza :
Auto trafia do szpeca od geometrii na podnośnik , następnie pomiar podwozia ... sanek względem budy , .. otworów montażowych na sankach względem siebie , .. by móc wykluczyć uszkodzone , wygięte sanki , ... jeżeli mamy to sprawdzone , i mamy pewność , że jest w porządku , wtedy szpeco luzuje sanki , i na odpalonych satelitach od geometrii ustawia Ci kąty wyprzedzenia zwrotnicy , i pochyłu zwrotnicy , i robi pełną geometrię ... i jeżeli wahacze dolne z tej strony nie są pogięte to wszystko powinno powrócić na swoje miejsce . Wjazd na prostą drogę , test , jak auto się zachowuje , ... i mamy szczęśliwe zakończenie .... I tego bym Ci życzył ... :): Gościowi odpalasz ze dwie i pół setki za zabawę , a w domku wypijasz piwko na ukojenie nerwów .

Opcja grubsza , czyli jedziemy grubo po całej bandzie ....
U szpeca na podnośniku wychodzi , że dolne banany z tej strony są pogięte , i mimo prawidłowego ustawieniu kątów zwrotnicy , pochyłu zwrotnicy .. dalej jest krzywo ... trzeba wtedy zakupić komplet nowych bananów na lewą stronę , i prawą ... tanio nie będzie ... , nie ma co zmieniać tylko na jednej stronie .... , bo prawdopodobnie będzie różnica w ugięciu się bananów na gumach między nowym zestawem , a starym , ... i raczej na pewno nie będzie symetrycznie - ale to jest tylko moja sugestia , i ja bym tak zrobił . Niech mnie ktoś poprawi , jak się mylę . Więc demontaż, montaż bananów , przy tym luzowanie ławy , ... gdyż jak pamiętam bez tego nie wymieni się dolnych tylnych bananów , ... i taka zabawa może kosztować nawet i tysiąc ....
Następnie , nie to abym był pesymistą , ale jeżeli było mocno walnięte, to aby przypadkiem szyna ząbkowana ta na przekładni - maglownicy nie dostała po dupie .....
Wiec przypomnij sobie , czy to za Twojej kadencji było te bum , i jak mocno wtedy przywaliłeś , ... czy już tak kupiłeś auto ....
powodzenia :): , aby było jak najtaniej

p.s. rzecz jasna zestaw zawieszenia kupujesz w miarę z górnej półki .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Ostatnio edytowano 25.cze.2018 23:17:30 przez Luki147, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 25.cze.2018 20:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
McPherson w Audi S5? Nie słyszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 25.cze.2018 23:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Roger_35 napisał(a):
McPherson w Audi S5? Nie słyszałem.



fuck ,..... myślę jedno , piszę drugie , ... mama na myśli tę zwrotnicę ....starość nie radość....., poszedł edit .... :):

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 26.cze.2018 06:40:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Pozostałe ustawienia (PK, WSZ) dla tego koła są poprawne?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 26.cze.2018 09:23:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Nasunęła mi się jeszcze jedna mysl...

Czy jezeli w przypadku dokrecenia wahacza, samochodow nie stal w pelni na ziemi (tz. Wahacz nie znajdowal sie w wyjsciowej pozycji), przez co finalnie gumowa tuleja mogla zostac nieco skrecona, to czy wowczas nie zmieni sie rowniez polozenie kola?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 26.cze.2018 10:51:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
nie wiem jaki wpływ będzie miało skręcenia wahacza w powietrzu, za to wiem że jest to podstawowy błąd przy naprawach w zawieszeniu

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 26.cze.2018 16:01:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Silv3r napisał(a):
Nasunęła mi się jeszcze jedna mysl...

Czy jezeli w przypadku dokrecenia wahacza, samochodow nie stal w pelni na ziemi (tz. Wahacz nie znajdowal sie w wyjsciowej pozycji), przez co finalnie gumowa tuleja mogla zostac nieco skrecona, to czy wowczas nie zmieni sie rowniez polozenie kola?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka




W takim przypadku zrywa się tuleja matalowo-gumowa w wahaczu , .. ale raczej na przesunięcie kola nie ma to wpływu .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 26.cze.2018 16:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Na przodzie pochylenie kół jest jeszcze poza specyfikacją (jest to wartość nieregulowalna), tył został ustawiony.

Prawe koło przed wymianą wahacza/odkreceniem sanek było w specyfikacji...Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 27.cze.2018 16:53:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Silv3r napisał(a):
Na przodzie pochylenie kół jest jeszcze poza specyfikacją (jest to wartość nieregulowalna), tył został ustawiony.

Prawe koło przed wymianą wahacza/odkreceniem sanek było w specyfikacji...Obrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


dopóki nie pomierzysz spodu auta , tak jak wspomniałem o tym tj. .... punkty kontrolne ramy auta , podłużnic .. sanek , i punktów montażowych na sankach nic dalej nie wywróżymy .
Zachodzi mi jeszcze w głowę jeden powód , a mianowicie cofnięta podłużnica , ... czyli auto zaliczyło dzwona tą stroną ... , więc pytanie .. , czy auto ma ori lakier na wszystkich elementach , .. czy powiedzmy były jakieś "poprawki" ?? Kiedy zakupiłeśauto , i jakich dokonałeś oględzin przed zakupem . Bo jeżeli to pominąłeś , ... to sam mogłeś wkopać się na minę . Sprawdź miernikiem auto , skoncentruj się na lewej stronie ... , maska , lewy błotnik .... , wpakuj się pod auto , i sprawdź grubość lakieru na podłużnicach , jeżeli zobaczysz odchyłkę ... ,to możesz mieć wytłumaczenie sprawy . Oby nie .... :):

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 29.cze.2018 06:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Luki147 napisał(a):
Zachodzi mi jeszcze w głowę jeden powód , a mianowicie cofnięta podłużnica , ... czyli auto zaliczyło dzwona tą stroną ... , więc pytanie .. , czy auto ma ori lakier na wszystkich elementach , .. czy powiedzmy były jakieś "poprawki" ?? Kiedy zakupiłeśauto , i jakich dokonałeś oględzin przed zakupem . Bo jeżeli to pominąłeś , ... to sam mogłeś wkopać się na minę . Sprawdź miernikiem auto , skoncentruj się na lewej stronie ... , maska , lewy błotnik .... , wpakuj się pod auto , i sprawdź grubość lakieru na podłużnicach , jeżeli zobaczysz odchyłkę ... ,to możesz mieć wytłumaczenie sprawy . Oby nie .... :):


Przy uderzeniu w krawężnik podłużnica wchodzi w ścianę milimetr, a na kole wychodzi centymetr, możesz sobie latać z miernikiem i chu.. zobaczysz bo tam nie będzie żadnej fałdki a co mówić żeby to ktoś obtłukiwał i malował. Temat jedynie do wykrycia na profesjonalnej ramie z pomierem. Ja bym podszedł do tego nieprofesjonalnie i rozpiłował otwory na poduszce ławy, i kielichu, tam wystarczy po dwa milimety liznać i auto odzyska geometrie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 29.cze.2018 17:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
mały v8 napisał(a):
Luki147 napisał(a):
Zachodzi mi jeszcze w głowę jeden powód , a mianowicie cofnięta podłużnica , ... czyli auto zaliczyło dzwona tą stroną ... , więc pytanie .. , czy auto ma ori lakier na wszystkich elementach , .. czy powiedzmy były jakieś "poprawki" ?? Kiedy zakupiłeśauto , i jakich dokonałeś oględzin przed zakupem . Bo jeżeli to pominąłeś , ... to sam mogłeś wkopać się na minę . Sprawdź miernikiem auto , skoncentruj się na lewej stronie ... , maska , lewy błotnik .... , wpakuj się pod auto , i sprawdź grubość lakieru na podłużnicach , jeżeli zobaczysz odchyłkę ... ,to możesz mieć wytłumaczenie sprawy . Oby nie .... :):


Przy uderzeniu w krawężnik podłużnica wchodzi w ścianę milimetr, a na kole wychodzi centymetr, możesz sobie latać z miernikiem i chu.. zobaczysz bo tam nie będzie żadnej fałdki a co mówić żeby to ktoś obtłukiwał i malował. Temat jedynie do wykrycia na profesjonalnej ramie z pomierem. Ja bym podszedł do tego nieprofesjonalnie i rozpiłował otwory na poduszce ławy, i kielichu, tam wystarczy po dwa milimety liznać i auto odzyska geometrie.



O tym akurat wiem , tutaj masz rację .... , aby podłużnica się pofałdowała , ... to by musiał być w miarę silny dzwon .. , chodziło mi bardziej o to , .. by Kolega mógł zweryfikować czy to było przysłowiowe uderzenie w krawężnik , ... czy też ktoś zaliczył dzwona przodem .. tak , że trzeba było ewentualnie podłużnicę klepać , ... i malować -> bo zakładam , że nasz Kolega chce do sprawy podejść w miarę profesjonalnie .
Tym sposobem "nie profesjonalnym" to można by starego golfa klepać co by równo po polu jechał i bronę ciągnął , ... obowiązkowo w tdi 1.9 :): , pewnie tak by wyszło najtaniej .... Pomyślałem jeszcze , by ewentualnie chwycić auto za te stare dolne banany , i naciągnąć na ramie , tak aby wszystko ładnie poszło do przodu . Następnie wsadzić nowy komplet , i śmigać .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 29.cze.2018 18:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Bez obaw, nic się z nim nie działo ;)
Podluznice sa cale, oryginalne i nie posiadaja jakichkolwiek naocznych śladów uszkodzen.

Zastanawia mnie jedynie, dlaczego mając samochod na podnosniku, luzujac śruby mocujące sanki, nie bylem w stanie ich w ogole ruszyc...

Slyszalem juz dwie wersje:
1. Wystarczy unieść samochod, poluzowac sruby i bez problemu sanki przesuwaja sie (nie sprawdza sie to jak wyzej powyzej...)

2. Nalezy uniesc delikatnie silnik, poniewaz opiera sie on na sankach i bez tego nie rusza.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 30.cze.2018 09:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Luki147 napisał(a):
Tym sposobem "nie profesjonalnym" to można by starego golfa klepać co by równo po polu jechał i bronę ciągnął , ... obowiązkowo w tdi 1.9 :): , pewnie tak by wyszło najtaniej .... Pomyślałem jeszcze , by ewentualnie chwycić auto za te stare dolne banany , i naciągnąć na ramie , tak aby wszystko ładnie poszło do przodu . Następnie wsadzić nowy komplet , i śmigać .



Ojojoj, kiedyś wszystkie auta miały tolerancje, więc rozpiłowanie 2mm nie zrobi żadnej różnicy na nadwoziu. Poza tym zakładam się o litra, że te odchylenia które są aktualnie nie wpływają na prowadzenie auta, tylko powodują co najwyżej złe samopoczucie właściciela. A co do ciągania za banany , to najlepiej zaczepić za jabłonkę w sadzie i cofać na pełnej ku..wie , wtedy się na bank wyprostuje....ochłoń.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 30.cze.2018 11:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Silv3r napisał(a):
Bez obaw, nic się z nim nie działo ;)
Podluznice sa cale, oryginalne i nie posiadaja jakichkolwiek naocznych śladów uszkodzen.

Zastanawia mnie jedynie, dlaczego mając samochod na podnosniku, luzujac śruby mocujące sanki, nie bylem w stanie ich w ogole ruszyc...

Slyszalem juz dwie wersje:
1. Wystarczy unieść samochod, poluzowac sruby i bez problemu sanki przesuwaja sie (nie sprawdza sie to jak wyzej powyzej...)

2. Nalezy uniesc delikatnie silnik, poniewaz opiera sie on na sankach i bez tego nie rusza.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Połączenie jest takie … silnik -> rama pomocnicza -> nadwozie więc żeby przesunąć ramę nic trzeba ruszać silnika, może nie wszystkie śruby poluzowałeś?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 30.cze.2018 22:34:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2018 21:21:21
Posty: 51
Spędziłem niezapomniane 5,5h z/pod samochodem i chyba w końcu udało się nieco przesunąć sanki do pozycji wyjściowej :)

W poniedziałek zbieżność i zobaczymy co pokażą wyniki...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AUDI S5 8T CAUA] Cofnięte przednie koło
PostNapisane: 02.lip.2018 00:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Silv3r napisał(a):
Spędziłem niezapomniane 5,5h z/pod samochodem i chyba w końcu udało się nieco przesunąć sanki do pozycji wyjściowej :)

W poniedziałek zbieżność i zobaczymy co pokażą wyniki...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Wbrew pozorom nie jest to takie lekkie , by sobie ot tak ławę z silnikiem przesunąć. U mnie , jak naciągali kąty , .. to poluzowali ławę , dwie całkiem pokaźne breszki ...dwóch naciągało kąty , ... trzeci nadzorował wszystko na kompie , i przyrządzie , ... a czwarty kontrował śruby . Także jak znam życie , i tak Ci to wszystko odkręcą , i ustawią według maszyny , ... fajnie , że skończyło się na tylko na luzowaniu ławy . :):

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: