Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Serwotronik bierze informacje z czujnika prędkości. Jednak według mnie nie on jest winny a sam zawór w przekładni kierowniczej, który cały czas jest "otwarty" dając maksymalną siłę wspomagania. Nie wiem jak w olku ale w S6 trzeba było targać całą przekładnie aby zrobić z tym porządek - jedyna różnica u mnie była taka, że działało kiedy chciało.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|