Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Jak Leo wspomniał, gęsty płyn uszczelnia uszkodzoną pompę. Im cieplejszy to się rozrzedza i traci ciśnienie. Inna sprawa to warto sprawdzić węże zasilające - powinny być sztywne i nie napuchnięte - czasami jednak ze starości tracą swoją sztywność na rozciągliwość co powoduje spadki ciśnienia i ograniczenie przepływu. Warto też tam zajrzeć.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|