Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Najpierw zobacz jakie masz heble bo jesli 288 to masz opcję przeskoczenia na 312 za rozsądne pieniądze. Zmieniasz tylko jarzmo zacisku i tarczę. Klocki zostają z zestawu 288. Jeśli masz polifta to możesz poszukać zestawu z 3,0 ASN z tarczą 321 ale tu konieczna jest zmiana jarzma wraz zaciskiem.
Ale jak już mowa i tarczach to co użytkownik to inne opinie. U mnie w każdej z C5 sprawdził się zestaw Textara. Inne konfiguracje to tarcza Brembo MAX z klockiem Ferodo/Jurid - wada taka, że hamulec staje się toporny dopóki się nie zagrzeje.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|