.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 09:56:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] Wymiana amortyzatorów szybkie pytanie
PostNapisane: 13.sie.2006 15:35:30 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Do tego celu muszę wyjąć Mcpersona. Czy końcówki drążka kierowniczego i łacznika stabilizatora odpinać od goleni na opuszczonym aucie, na podniesionym, czy nie ma znaczenia? Chodzi mi o to czy przy podniesionym aucie nie będzie problemu z ich odpięciem?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 15:58:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
z tego co wiem jak wymienailem to musi byc podniesiony z dwoch stron wtedy nei masz naprezen i jest OK

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:15:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
robilem to na podpartych wachaczach.. i nie bylo problemów.. no moze koncówki drazka troche opornie wychodziły .. ale siła persfazji :)

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:21:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Wiedzmin napisał(a):
no moze koncówki drazka troche opornie wychodziły .. ale siła persfazji :)


hehe powiem Ci ze to norma jest z koncowkami

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 19:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2006 17:14:14
Posty: 55
Lokalizacja: Norwegia
wymieniałem amorki w sobotę i wystarczające było podniesienie jednej strony, zdjęcie koła i to wszystko. Małym problemem okazała się śruba od końcówki drążka kierowniczego gdyż w pewnym momencie zaczęła się obracać razem z tym "trzpieniem" - jednak chwila namysłu i kolumna była na wierzchu :)

_________________
B3, 1.8PM+LPG, 90r.prod.
B4 Avant, 2.0ABK+LPG, 92r.prod.
obecnie A4 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2000r.prod. S-Line
A6 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2001r.prod
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 11:51:37 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
U mnie problem troszeczkę sprawiła śruba mocująca goleń do zwrotnicy. Po prostu przeszkadzał w jej wyjęciu zacisk hamulcowy. Acha lepiej podnieść obie strony tak jak Marek pisał. Dzięki.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 10:38:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
max0107 napisał(a):
wymieniałem amorki w sobotę i wystarczające było podniesienie jednej strony, zdjęcie koła i to wszystko.


Tak tez mozna, ale naprezasz jebitnie stabilizator, a jak nie jest pierwszej mlodosci to go ewidentnie szkoda, bo jezeli on nawet wytrzyma to nadwyrezysz przeguby na laczniku stabilizatora

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 21:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2005 21:25:55
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
auto do góry na kobyłki wtedy nic nie preży jak ci sie obraca nakretka w końcówce to drewniany klocek na żabe podeprzec końcówke od spodu to sie zblokuje od cieżaru samochodu i po sprawie a jak ci sie obraca łącznik to morsa miedzy łącznik a goleń tylko uważać na gume żeby nie przeciąć wmiare odkręcania bedzie sie robił luz to wtedy skręcasz morsa żeby było ciasno i tak aż odkrecisz spreżyny oczywiście ściągaczami no i reszta to chyba już każdy wie pozdro

_________________
Audi Coupe 2.0 ABK Tak jak wyjechała z fabryki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:18:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 20:33:43
Posty: 87
Lokalizacja: LKR
odświerzę temat z pytaniami dotyczącymi amortyzatorów przednich do B4:
1) gazowe czy olejowe?
2) czy przy ich wyborze kierować sie marką producenta?
3) czy przy wymianie amortyzatorów przednich należy równiez wymieniać ich odboje i osłony?
4) czy warto kupować takie coś: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128378255

_________________
B4 avant 1.9 TDI 1Z 79kW BOX
Powered by Lidl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2006 17:14:14
Posty: 55
Lokalizacja: Norwegia
max0107 napisał(a):
wymieniałem amorki w sobotę i wystarczające było podniesienie jednej strony, zdjęcie koła i to wszystko. Małym problemem okazała się śruba od końcówki drążka kierowniczego gdyż w pewnym momencie zaczęła się obracać razem z tym "trzpieniem" - jednak chwila namysłu i kolumna była na wierzchu :)


Witam ponownie
No właśnie wymieniłem te amortyzatory i coś mi puka przy ruszaniu z miejsca - moje przypuszczenia padają na sprężynę, ale nie wiem co i jak, bo podniosłem auto do góry i widać że sprężyny siedzą na swoim miejscu. Co to może być? Przed wymianą amorków tego nie było. Chodzi mi oczywiście o przód.

_________________
B3, 1.8PM+LPG, 90r.prod.
B4 Avant, 2.0ABK+LPG, 92r.prod.
obecnie A4 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2000r.prod. S-Line
A6 Avant, 1.9TDI - 115KM (AJM), 2001r.prod
Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 10:27:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
u mnei jest to samo ... tyle ze ja musze najpierw wymienic wszystkie tulejki w zawieszeniu :)

Co do puku to u mnei sprezyna jakby sie przesuwała albo przeskakiwała..

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 10:37:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Z przeskakującą sprężyną to typowa przypadłość. U mnie też pukało. Czasem częściej, czasem rzadziej. Zależy jak się przestawiła na dziurze. Po wymianie sprężyn na H&R problem ustąpił.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: