.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.mar.2025 02:23:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 TDI AEL Avant Q] Czy sprężyny od S4/S6 będą pasowały?
PostNapisane: 13.lis.2006 20:01:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
Szybkie pytanko (szukajki uzyłem ale bez rezultatów :( ).
Moje A6 stoi wysoko z przodu, tył za to doœć nisko, chciałem wyrównać nadwozie i założyć jednoczeœnie sprężyny, ktore obniżš auto ale nie za mocno i będš bardziej sztywne. Przechodzšc do meritum czy sprężyny od mocniejszych braci dadzš się zalożyc i czy ewentualnie wiecie jaki będzie efekt. Auto jest bez nivo. Lub ewentualnie jakie inne rozwišzanie pomoże w tej kwestii.
Dzięki za wszelkie podpowiedzi ( nie bijcie to moje pierwsze pytanie w tym dziale ;) )

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:21:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dadzą się założyć, będzie jakieś 40mm niżej

ale gdzie znajdziesz sam przód?

ja mam akurat półtora kompletu ale ten nadmiarowy to mam tył :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:24:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
od 2.2T - TAK
od 4.2 - NIE

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 22:29:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a czemu niby od 4.2 nie?
są krótsze a 2.5tdi lekki nie jest

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 23:36:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
a czemu niby od 4.2 nie?
są krótsze a 2.5tdi lekki nie jest

ale nie az tak ciezki jak 4.2

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 20:01:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 20:11:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
oczywiscie ze konstrukcyjnie pasują

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 20:32:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
RST napisał(a):
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?


Przód będzie stał jak kołek i może nawet prześwit się podnieśc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 22:51:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
masakra :galy: , ok wštpliwoœci wyjaœnione, topic mozna zamknać
Dzieki wszystkim za pomoc :peace:

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 22:57:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ADAM 12 napisał(a):
RST napisał(a):
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?


Przód będzie stał jak kołek i może nawet prześwit się podnieśc.


tu bym polemizował... eska jest posadzona sporo niżej od zwykłej C4
tak na prawde dopoki sie nie zalozy sprezyn z 4.2 do 2.5 albo ktos nie
znajdzie wagi obydwu silników to nie bedziemy wiedziec....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 23:13:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
wagi samochodów też mogš sporo wyjaœnić:
s 4.2 waży wg audi.de -1745 - 1790 kg
s 2.2t - 1595 kg
ael - 1610 kg
2.8 - 1645 kg

rzeczywiœcie wyglšda na to, że od s 2.2t będš najlepsze
przeœwitów niestety nie znalazłem a myœlę że wyjaœnilyby dużo w tym temacie

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
maciu napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
RST napisał(a):
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?


Przód będzie stał jak kołek i może nawet prześwit się podnieśc.


tu bym polemizował... eska jest posadzona sporo niżej od zwykłej C4
tak na prawde dopoki sie nie zalozy sprezyn z 4.2 do 2.5 albo ktos nie
znajdzie wagi obydwu silników to nie bedziemy wiedziec....


Tylko pytanie jak zachowają się sprężyny gdy zamiast 4.2 bedą dzwigać silnik 2,5.Wg mojego rozeznania nie bedzie to zbyt ciekawie wygladać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 09:54:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ADAM 12 napisał(a):
maciu napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
RST napisał(a):
Bilu, tylko uœciœlenie: od 4.2 wogóle nie będš konstrukcyjnie pasowały czy efekt bedzie tragiczny ?


Przód będzie stał jak kołek i może nawet prześwit się podnieśc.


tu bym polemizował... eska jest posadzona sporo niżej od zwykłej C4
tak na prawde dopoki sie nie zalozy sprezyn z 4.2 do 2.5 albo ktos nie
znajdzie wagi obydwu silników to nie bedziemy wiedziec....


Tylko pytanie jak zachowają się sprężyny gdy zamiast 4.2 bedą dzwigać silnik 2,5.Wg mojego rozeznania nie bedzie to zbyt ciekawie wygladać.


znaczy się robiłeś taki lub podobny eksperyment?
to opisz, ciekawa sprawa

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 11:40:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
wg mojego mechanika-magika ;) , podobno przerabiał sprawę, sprężyny od 4.2 nie podnoszš nadwozia a nawet obniżaja w małym stopniu ale robi się cyt."nieziemsko taczkowato", natomiast ma on w swoim A8 2.5 tdi załozone sprężyny od S8 z częœciš zawiechy i hamulców oraz jeŸdzi na 18 calach i komfort mocno ucierpiał ale autko prowadzi sie wysmienicie bo dostapiłem zaszczytu prowadzenia ;)

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 11:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no to wyglada na to masz wieksza wiedze w tym temacie to co sie pytasz?

przeciez S8 to z grubsza ten sam silnik (waga) :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:02:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
niestety nie mam wiedzy :( , bo to co chcę osišgnšć to: delikatne obniżenie, utwardzenie zawieszenia oraz wypoziomowanie auta aby rowno stało, wiem, najlepszš metodš jest gwintowane zawieszenie ale nie jestem mentalnie gotowy na takš zmianę i szukam na razie "złotego œrodka" za pomoca innych metod, stšd moje pytania.
A macie w tej kwestii większe doœwiadczenie, to moj pierwszy audik :peace:

A pozatym mój magik to lekko rzeŸbiarz-akrobata :) i chcialem wiedzieć cos wczeœniej zanim zacznę z nim rozmawiać.

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zawias ciezko jest dobrać bo każdy to ocenia po swojemu
np coś co dla kogoś jest dosyc twarde dla innego może być miękkie

ja jestem po drugiej zmianie i szykuje się trzecia i chyba już tak pozostanie

najlepiej szukaj kompletu spreżyn i do tego amorki ja polecam
bilsteiny - trochę kosztują ale uważam że warto

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:33:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2006 19:24:36
Posty: 63
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Passat B5 AFN + 11 + 0.230 + automat
Troche OT ale ktore z bilsteinow polecasz ?
slyszałem że B6 sš dobre

_________________
A6/C4 AEL Avant Q "Pampersbomber" :) - rozbity, sprzedany
Jeżdżę Paseratti ;) AFN pompa 11 0.230 i automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:34:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
delikatne obnizenie - B6
mocniejsza gleba - B8

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 12:40:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przy jakimkolwiek obnizaniu bralbym od razu B8
rozwojowo i w tej samej cenie

B6 też jest jednorurowa z tłoczyskiem grubym jak cały wkład?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: