.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] po zawieszeniu sie kontrolka od ABS mruga POMOCY
PostNapisane: 03.gru.2006 18:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2006 22:12:59
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
Dziwny temat dzisiaj spadłem z płyty betonowej i zachaczyłem podwoziem... strzał poszedł na alternator i poluzował mi sie pasek jak ktos zna mechanika w okolicach okecia (w Warszawie) co moze mi to szybko i tanio zrobic to poprosze o adres.

I kolejna dziwna sprawa od czasu tego 'upadku' cały czas mi sie mruga kontrolka od ABS i czasami gaśnie a czasami świeci sie ciągle- co to może być? nie sądze aby to było cos z czujnikami - bo do tej pory było ok tylko od tej feralnej sytuacji... bardzo proszę o pomoc!

_________________
jest- AUDI B4 1,9 TDI/90 TDI POWER
był - AUDI B3 1,6/75 +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Jak Ci sie tylko poluzowal pasek, to wystarczy klucz i sam sobie naciagniesz.

Jesli chodzi o ABS to pewnie od tego upadku wysunal sie ktorys czujnik od ABSu. Wjedz na kanal i podociskaj te czujniki. Przy kazdym kole bedzie jeden. Znajdziesz go po kabelku. Jeden moze isc do klockow hamulcowych (o ile masz klocki z czujnikami) a drugi bedzie szedl wlasnie do tego czujnika. Czujnik jest wsadzony prostopadle do osi. Docisnij je w kierunku oski. Powinno pomoc.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:25:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
masz problem z ladowaniem a abs mruga bo raz ma wlasciwe napiecie a raz nie . abs jest czuly na spadki napiec dlatego tak reaguje.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hans dobrze sugeruje. ABS wykrywa spadek napięcia na przewodach zasilających. Jeśli Uzas spadnie poniżej 10,5 V - odłacza się.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:06:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2006 22:12:59
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
Panowie wielkie dzieki - to wydaje mi sie bardzo prwdopodobne !!! bo teraz nie mam ładowania! nie mam kanału bo jestem z bełchatowa i bede musiał mimowolnie udac sie do mechanika a samego mnie na kanał ne wpusci a w B4 jest na tyle kiepsko umieszony alternator ze nie ma możliwości bez kanału... POZDRAWIAM WAS BARDZO SERDECZNIE

_________________
jest- AUDI B4 1,9 TDI/90 TDI POWER
był - AUDI B3 1,6/75 +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:10:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
gifek napisał(a):
a w B4 jest na tyle kiepsko umieszony alternator ze nie ma możliwości bez kanału... POZDRAWIAM WAS BARDZO SERDECZNIE

Chyba żartujesz kolego ? W b4 TDI altek jest dostępny od góry i kładąc brzuszysko na pasie przednij wyciągniesz go i włożysz i napniesz co trzeba :): ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:12:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2006 22:12:59
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
no włąsnie u mnie tak nie jest - u mnie jest na dle pod turbinka.. u góry miałem w B3 1,6 LPg tam wszytsko było na zewnątrz wystarczylo by kawałek breszki i heyah a tutaj problem jest nieco gorszy

_________________
jest- AUDI B4 1,9 TDI/90 TDI POWER
był - AUDI B3 1,6/75 +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:18:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przypadkowo mam identyczne auto jak Ty ... :):
Przypadkowo ostatnio miałem wymieniany altek ... wszystko od góry bez sciągania osłony dolnej :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:22:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2006 22:12:59
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
wobec tego jutro przy swietle dziennym mozy sytuacja nie bedzie wygladala tak dramatycznie... skoro Twierdzisz że przy 1Z mozna to zrobic bez ściagnia pampersa jutro lece do auta o zoabcze co sie da na ten temat zrobic Pozdraiwam Cie i dzieki za pomoc :) szerokści , przyczepnosci i dobrego alternatora :D

_________________
jest- AUDI B4 1,9 TDI/90 TDI POWER
był - AUDI B3 1,6/75 +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:24:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Powodzonka.
PS: ja nie mam klimy ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron