Witam wszystkich.
Chciałbym wam opisać sytuację z jaką miałem do czynienia / być może ktoś już o tym pisal ale.../
Z góry przepraszam za niefachowy język.
A więc od pewnego czasu słyszałem podczas kręcenia kierownicą stuki . Byłem u kilku mechaników , wszyscy mówili że maglownica do regeneracji lub wymiany / w moim przypadku C4 TDI to ok 600-700zł/.
Całkowicie przez przypadek podczs regulacji wysokosci kierownicy uderzyłem ją wtedy usłyszalem jakby coś o coś dodykało , lekko uderzało .
Wraz ze znajomym odkręciliśmy plastiki i szukaliśmy tych odgłosów .
Okazało się /przepraszam za głupie nazwy / , że ta " rurka ktora idzie od koła kierownicy w dół dotyka w pewnym miejscu o swoją osłoną i dlatego tak stukało . Cały zabieg polegał na podgięciu tej osłony tak aby jedno o drugie nie dotykało/ tak mi to tłumaczył znajomy który tam grzebał/
Tak więc udało mi się ominąć niepotrzebne wydatki .
_________________ Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996
|