.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:14:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] Stukot przy hamowaniu i ostrym ruszniu
PostNapisane: 01.lut.2007 00:27:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Witam!! Mam taki problem. w prawym przednim kole przy ostrzejszym hamowaniu wydobywa się dziwny stukot.. coś jakby przeskakiwało takie uderzenie. I przy ostrym ruszniu znowu stuk jakby coś przeskoczyło. zadnych wibracji nie ma, czasami ściąga ale bardzo minimalnie. co to może być ? z góry dzięki

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 01:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Kiedyś miałem podobnie w B4-ce i przyczyną okazały się zużyte tuleje metalowo-gumowe wachacza.
Jak masz kanał to wejdź pod auto i polukaj na tuleje, porównaj z tymi po lewej stronie, spróbuj szarpac wachaczem, byc może są tak zużyte, że będzie się przesuwał.
W moim przypadku było normalnie widac, że są do bani, bez żadnego szarpania.

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 12:03:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
To muszą być tuleje, albo inne gumowe części zawieszenia.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 15:43:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy w B3 jest tak jak w B2 ale mogą być poluzowane śruby mocujące sworzeń wahacza i wtedy przy hamowaniu (i gwałtownym ruszaniu) sworzeń wraz z całym mcpersonem się nieznacznie przesuwa przód - tył.
U mnie tak było, gdy śruby były niedokręcone a otwór w wahaczu był lekko owalny (wyrobiony?) i stąd śruba miała luz... :|

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 10:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 20:02:09
Posty: 31
Lokalizacja: szczecin
moze byc tak jak mowi Gr390R. w B2 jest dokladnie to samo co w B3. Sprawdz jeszcze mocowanie tlumika srodkowego. Mi spadl z jednej gumy i walilo przy ostrym hamowaniu i ruszaniu.

_________________
Audi 80 B3 1.8 Benzyna - 89 rok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 23:38:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
umnie był poluzowany sworzeń i koło się przesuwało i poduszki amortyzatorów te w kielichach

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: