po co Ci stronka
przewod lekko zagnij do gory zeby plyn nie mogl uciekac (i tak czeka Cie odpowietrzanie)
ucz sie ja dlugo zyc nie bede
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
:
1. zdejmij jarzma, wyjmij klocki
2. odepnij przewody i zegnij je w rekach zeby zobaczyc czy nie sa sparciale i o krok od pekniecia. Potem zrob jak pisalem wczesniej
3. zdejmij zaciski, zdemontuj prowadnice, zdejmij wszystkie gumki, nie pogob zawleczek czy blaszek
no i lecimy powoli dalej. Pytanie : czy oddajesz je do piaskowania i malowania ?
jesli nie to :
1. dokladne czyszczenie najlepiej szczotka na wiertarce
2. doczyść dziury po prowadnicach, sprawdz stan tłoczków
3. zacznij skladac, do prowadnic uzyj smaru molibdenowego
4. Nie zapomnij o gumkach zarowno na tlokach jak i prowadnicach (musza chodzic lekko)
5. Jak już tam siedzisz pod autem spojrz jak wyglada caly uklad czyli regulatory i przewody miedziane (ja swoje wywalilem i wstawilem nowe)
6. Pozostaje wyciagnac caly stary plyn ze zbiorniczka odkrecic odpowietrznik przy najdalszym kole (po skosie od pompy), zalac zbiornik nowym plynem i we dwojke z kolega odpowietrzamy uklad (nie zapominajac dolewac czystego plynu do zbiorniczka) az poleci czysty, nowy plyn
WAZNE :
dokladnie obejrzyj zaciski zaraz po zdjeciu kol a przed demontazem, zaoszczedzi Ci to kwestii typu :
gdzie zalozyc te cholerna blaszke co zostala
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)