Heh, temat będzie lekko "odgrzewany", ale niech pozostanie dla potomnych
...
Prawdopodobnie źle kontaktuje wtyczka czujnika na tym kole (bo chyba czujnika mech. nie uszkodził....) . Miałem podobnie w - mam nadzieję, że nie popełniam w tej chwili bluźnierstwa
- Oplu Omedze A, gdy któryś z warsztatów (robiłem wtedy w krótkim odstępie wymianę końcówek wahaczy w jednym i łącznika stabilizatora w drugim) ubił mi końcówkę czujnika tak, że kontaktował (jeszcze pzez jakiś czas), ale wystawały spod plastiku gołe druty... Cuda zaczęły się dziać, jak na drodze było mokro. W końcu całkiem padło i musiałem wymienić czujnik, niestety (nie wiedziałem jeszcze wtedy o tym), na starszy - o mniejszej impedancji cewki. Objawy identyczne jak u Ciebie - pod koniec hamowania "warknięcie" ABS-u - nic dziwnego, skoro z jednego koła informacja o prędkości była zupełnie nierealna... Wymiana na poprawny czujnik i jak ręką odjął (nie licząc przejść z niekontaktującymi wtyczkami
)
Najbardziej mnie jednak martwi to, iż w moim świeżym nabytku - A6 C4 - jest to samo, a poprzedni właściciel niedawno wymieniał jeden wahacz....