zuru napisał(a):
Ja wiem co zawias potrafi bo mam pozadny, nie sugeruje ze cos spawasz czy tam drutujesz, mowie poprostu ze jesli ktos chce miec audi 90 b2 quattro przykladowo to powinien sobie kupic amortyzatory do tego auta w wersji jaka mu odpowiada a nie rezac przod na tyl. Nie interesuje mnie jak sie to prowadzi i jak jezdzi, poprostu serdecznie dziekuje za taka przerobke i juz. Nie jestes w stanie przewidziec jak to sie bedzie zachowywalo bo nie masz takich mozliwosci i mozesz mnie wozic nawet po Pikes Peak i nie zrobi to na mnie wrazenia. Zmierzam do tego, ze taki Bilstein czy SACH wlozyl sporo srodkow na testy i projektowanie swoich amorkow zanim trafily do masowej produkcji i wole zaplacic za taki produkt, niz przerezanie tego przez kogos, kto moze mechanicznie potrafi to zrobic dobrze, to jednak pojecia bladego nie ma o tym jak wplynie to na auto. Pisze ogolnie, ta zasada nie tyczy sie tylko amortyzatorow, a wszystkich innych newralgicznych czesci w moim aucie. I nie bierz tego prosze do siebie bo nie o to mi chodzilo. Sam sobie zdaje sprawe, ze mozna przerabiac rozne rzeczy i tak wlasnie czesto sie robi, ale jednak dobre zawieszenie to podstawa bo zalezy od niego bezpieczenstwo i pewnosc w prowadzeniu. Nie jechalem jeszcze nigdy autem z zawieszeniem zrezanym przez naszych, ktore dzialaloby jak nalezy i tyle.
Nie bierz tego do siebie, ale...
ziew...
Zajmuję się zawodowo robieniem aut pod zamówienie, a o moich możliwościach raczej Ty bladego pojęcia nie masz - i to nie chodzi o chwalenie się, a o dostęp do sprzętu jaki może być mi potrzebny w tym co robię. Co lepsze - w związku z faktem, że przygotowuję również terenowe rajdówki - kwestia zawiasu jest wyjątkowo przeze mnie powaznie traktowana - tam działają siły, o jakim się nie śniło nikomu, kto zajmuje się płaskimi autami.
Jak dla mnie - po stwierdzeniu, że:
1) uznaję wolę Papaja, wynikającą z chęci posiadania
oryginału
2) fabryczny zawias 90 b2 Q jest zdecydowanie do poprawienia...
...koniec tematu, bo się zrobi pyskówka, widzę. Nie chcesz - nie korzystaj, to wolny kraj.