@Sprinter, dzięki za link !
Odnośnie regeneracji sworzni wahaczy jeszcze raz napiszę, zależy kto to robi i w jaki sposób !!!, jeżeli jadę do warsztatu który regeneruje sworznie od 30 lat, korzystają z niego wszyscy warszawscy taksówkarze to coś jest na rzeczy, ludzie znają się na tym co robią i uważam że sworzeń zrobiony przez nich jest dużo bezpieczniejszy niż dalekowschodnia produkcja i cała masa podróbek.
Jak zaczniemy tak moralizować na temat bezpieczeństwa to można dojść do wniosku że powinniśmy kupować tylko nowe samochody, bo używki to 90% po dzwonach, w większości drutowane (prawda) na nieoryginalnych częściach a do tego większość użytkowników jeździ do czasu aż się coś nie rozsypie.
W moim przypadku w zawieszeniu NIC MI NIE STUKA ale wiem że po określonym przebiegu sworznie chodzą luźniej i dlatego chce je zregenerować PROFESJONALNIE !!!!.
@Adam, stać mnie na nowe oryginalne wahacze i gdyby była tak niezbędna konieczność to na pewno bym je wymienił ale skoro są inne możliwości to właśnie je wybieram.
Na pewno trzeba zwracać uwagę innym na kwestie bezpieczeństwa jeżeli chodzi o elementy krytyczne ale trzeba to robić z głową i nie wrzucać wszystkiego do jednego worka bo inaczej forum techniczne Audi straci racje bytu, bo okaże się że tylko wymiany i do tego u specjalistów (ASO) są poprawne, bezpieczne, konieczne a reszta których nie stać albo nie chcą wydawać to na rowery albo nowe bezpieczne Matizy, Seicento.
Adam, w ogóle to Kadeta i MK2 też mi nie powinieneś proponować bo to stare wyeksploatowane (bezpieczeństwo) pojazdy, no chyba że sam takie posiadasz i uważasz że są OK.