Witam, wiem, ze bylo sporo podobnych tematów, bo cierpliwie korzystalem z opcji "szukaj", ale bylo tyle roznych odpowiedzi, co uzytkowników forum, moze ktos z Was mial dokladnie ten sam problem i udalo mu sie go wyeliminowac i tak wiec jak w temacie staram sie wyeliminowac wibracje na kierownicy przy hamowaniu, ktore sa tym mocniejsze im gwaltowniej hamuje i im z wyzszej predkosci i pojawiaja sie zawsze w przedziale od 90-80km/h wczescniej nie wystepuja, oraz ponizej 80km/h zanikaja, na luzie, albo podczas jazdy nic sie nie dzieje, przy tych predkosciach. Dodam, ze wymienilem juz wszystkie tulejki, sworznie wachaczy na tyle oraz to samo na przodzie, a oprocz tego jescze łączniki stabilizatora oraz koncowki drazkow, felgi byly lekko krzywe i dlatego tez dalem je do prostowania, kola wywazone, opony ok, geometria ustawiona, ale mysle, ze kola mozna pominac, bo zarowno na aluskach jak i na stalkach jest to samo, zwracam sie do Was o pomoc, bo juz trace cierpliwosc i na kieszeni tez to dosc mocno odczulem, a naczytalem sie, ze moga byc to jarzma zaciskow, ktore dostepne sa tylko w ASO po kosmicznych cenach, ale ja bym chcial juz jakos zredukowac koszty na ta jedna przypadlosc. Uwazacie, ze wymiana samych tarcz zalatwi problem, czy musze rowniez wymienic klocki, dodam, ze te moje maja sie jeszcze calkiem dobrze jakies 20-25 mm okladziny. Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam Maniaków Audi oooo
_________________ Audi B2 coupe 2.2
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI
|