.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:47:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hamulce w c4 a6
PostNapisane: 28.mar.2009 20:49:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 21:55:15
Posty: 55
Lokalizacja: Suwałki
czesc
mam taki mały problemik, otóż gdy dzisiaj wróciłem z pracy zauważyłem , że w prawe tylne koło było gorące i ulatniał się specyficzny zapach i gdy jechałem samochód na luzie mi spowalniał. odkręciłem koło i nic takiego nie było. hamulcu ręcznego nie używam, a we wrześniu ubiegłego roku zmieniałem tarcze i klocki. może orientujecie się w czym szukac przyczyny?

_________________
Było:
Audi 80 b4 1.9 TD Sedan
Audi 80 b4 1.9 TDI Avant
Audi A6 C4 2.5 TDI Avant
Audi A6 C4 2.8 Quattro Avant
Jest:
Audi 80 b4 2.3 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 20:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
masz zacisk zapewne do roboty, częste w C4, u mnie mechanik rozebrał, wyczyścił, przesmarował i jakoś śmiga a tez miałem, tak, że z górku na luzie się nie staczał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 21:35:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 21:55:15
Posty: 55
Lokalizacja: Suwałki
ok, dzięki. w srode zobacze co z tym mozna zrobic

_________________
Było:
Audi 80 b4 1.9 TD Sedan
Audi 80 b4 1.9 TDI Avant
Audi A6 C4 2.5 TDI Avant
Audi A6 C4 2.8 Quattro Avant
Jest:
Audi 80 b4 2.3 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 11:41:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Sprawdz tez jarzma (czy klocek gładko w nich chodzi) , reczny czy nie trzyma oraz zaciski ale to już było powiedziane :peace:

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 16:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 21:55:15
Posty: 55
Lokalizacja: Suwałki
tarcze normalnie się kręcą, ale sobie teraz przypomniałem że w około trzech miesięcy temu dzik mi wbiegł w bok samochodu i tez na koło a te zwalnianie właśnie od tamtej pory się zaczęlo

_________________
Było:
Audi 80 b4 1.9 TD Sedan
Audi 80 b4 1.9 TDI Avant
Audi A6 C4 2.5 TDI Avant
Audi A6 C4 2.8 Quattro Avant
Jest:
Audi 80 b4 2.3 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2009 07:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Sprawdź prowadnice zacisku. Ja bałem się że mam zacisk (też prawy tył) do roboty, kupiłem gumki w ASO itd - okazało się że prowadnice sobie się zapiekły i po rebusie!!!

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 16:33:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 21:58:37
Posty: 183
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
adiaudi napisał(a):
Sprawdź prowadnice zacisku. Ja bałem się że mam zacisk (też prawy tył) do roboty, kupiłem gumki w ASO itd - okazało się że prowadnice sobie się zapiekły i po rebusie!!!


Ile jeżeli mozna wiedzieć zapłaciłeś za te gumki w ASO ?

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AVANT `93 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 18:59:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Nie pamiętam, ale przysłowiowe grosze. Wożę je do dzisiaj w bagażniku...Jeść nie wołają. ;)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 21:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
No i ważne przykazanie :CZĘSTO używać ręcznego! Choćby po to, by się linka i zacisk nie pozapiekały....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 21:57:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2009 13:20:31
Posty: 1
Lokalizacja: Łańcut
ostatnia miałem taka przygode, jechalem i auto bylo jakies zmulone nie wiedzialem o co chodzi, poczulem smrud z hamulcow zatrzymalem sie popatrzylem po kołach a prawa tylne tarcza była rozgrzana jak piec a farba na zacisku sie palila, troche sie osralem :P musialem wymienic tarcze i klocki,zestaw naprawczy, tłoczki ich wymiana była niezbędna bo swoje juz przyżyły i cos ten prawy tloczek nie odbijal dobrze i dlatego tak mi sie stalo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 20:49:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
No i ważne przykazanie :CZĘSTO używać ręcznego! Choćby po to, by się linka i zacisk nie pozapiekały....

a kasowanie luzu między tarczą a klockami? TEŻ realizowane jest przez ręczny !

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 21:42:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
makaon napisał(a):
a kasowanie luzu między tarczą a klockami? TEŻ realizowane jest przez ręczny !

Słusznie! A więc ręcznikować, Koledzy, recznikować..... codziennie kilka razy :)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: