Zmodyfikowałem temat. Może mi ktoś pomoże. Mam typowe objawy zapowietrzonego układu. Miękki trochę tak jakby gumowy pedał. Odpowietrzałem trzy razy metodą klasyczną przy zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie, żadnych bąbelków...ale gdzieś być muszą.
W jednym z postów ktoś wspomniał o odpowietrzeniu pompy ABS. Czy ktoś to robił za pomocą VAG-COMa?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html
Zgodnie z instrukcją pompę odpowietrza się tak:
------
[03 - ABS Brakes]
[Basic Settings - 04]
Group 002
[Go!]
-----
I podobno gotowe.
To co mnie ciekawi to to, że auto ma być podniesione, a koła mają swobodnie wisieć w powietrzu. Czy ktoś wie dlaczego? Gdzieś indziej wyczytałem, że to jest dłuższa procedura. Komputer steruje całym procesem odpowietrzania wyświetlając komunikaty co i w którym momencie zrobić. Nie można tego przerywać bo w sterowniku zapisze się błąd..
Ma ktoś gotowy przepis na to co i w jakiej kolejności należy zrobić?