.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 01:44:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 C5 4.2 V8] Zwieszenie sportowe a zwykłe.
PostNapisane: 07.maja.2008 23:06:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Założyłem do do swojej S6 gaz i niestety od ciężaru zbiornika siadł mi tył autka o jakieś 20 mm. Wiem na podstawie kodów z książki przeglądów że moja furka została wyposażona w sportowe zawieszenie. Czy wie może ktoś jaka jest rużnica między zawieszeniem sportowym a standartowym w S6. Chodzi mi o wysokość i twardość sprężyn. Pytam ponieważ planuje założyć na tył standartowe sprężyny może coś się autko podniesie. Chyba że ktoś ma lepszy sposób na podniesienie autka o jakies 20mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2008 17:56:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Sportowe tzn jakie ? To ze auto jest fabrycznie obnizone jeszcze nie swiadczy o sportowym zawieszeniu. Zdaje sie wszystkie eSy miały inne ( nie standardowe ) zawieszenie.
Proponuje kupic pare nowych spręzyn na tył i będzie dobrze, ( zrobiłem tak u siebie i wystarczyło ) bo spręzyny ze starosci obsiadły.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 10:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2008 11:43:28
Posty: 11
Lokalizacja: Olkusz
tak z ciekawości zapytam, bo nigdzie nie znalazłem tego na forum, czy jest jakaś różnica w amortyzatorach w S6 C5 a zwykłym A6, bo wiem ze w RS6 amory są inne przede wszystkim bardzo drogie

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 10:37:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
ja do swojej e-ski kupiłem gwint KW do A6 2,5 TDI Q amorki od esy i tak były na granicy 50% ;)

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 13:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Wystarczy pod te blachy na której opierają się sprężyny powstawiać tulejki...powinno wystarczyć 0,5cm na stronę

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 13:26:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
AIRWOLF napisał(a):
tak z ciekawości zapytam, bo nigdzie nie znalazłem tego na forum, czy jest jakaś różnica w amortyzatorach w S6 C5 a zwykłym A6, bo wiem ze w RS6 amory są inne przede wszystkim bardzo drogie


Co do kształtu raczej nie ma ale jest inna charakterystyka pracy.Niedawno u siebie W eSce zmieniałem:ceny w ASO tył 1200/kpl i przód 1130 /kpl(i tu podziękowania dla kolegi DREDA)
Kupując eSkę lub rSkę musimy się liczyć z kosztami części...większość jest dostępna tylko w ASO...chyba, że chcemy tuningować w kierunku A6 hehe.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 22:56:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
ja podlladalem kiedys sobie i kolesiowi dotoczone pierscienie pod te kapturki i bylo dobrze mam gdzies takie nawet luzem dotoczone do a6 2001 rok

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: