Po wizycie u mechaniorów troszkę zdębiałem. zalecono wymianę dwóch wahaczy w tylnym zawieszeniu (ponoć tuleje są nie wymienialne, trzeba cały wahacz) po 400 PLN sztuka oraz jeszcze jakiś dodatkowy wahacz w jednym kole, jest sprawny ale przez niego przechodzi śruba regulacji zbieżności tylnej osi, która ponoć tak zardzewiała, że nie można jej ruszyć i nie można ustawić zbieżności po wymianie tych dwóch podstawowych wahaczy. ten wahacz ma kosztować 300 PLN. robocizna ogółem 400 (wraz z geometrią).Oczywiście wszystkie wahacze ori z serwisu. Czy to realne ceny??? przeglądałem allegro itp, ale tam głównie oferty na komplety wahaczy do przedniej osi, a nie tylnej. Proszę o jakieś porady. A6 C5 2,8 ltr quattro 1997. Z góry dzięki
_________________ było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro
|