sebco napisał(a):
Witam.
Planuję wymianę zawieszenia przedniego. Zadałem pytanie ofertowe co do cen i producentów jak poniżej:
Audi 80 Avant 1994r 2.6l V6 (ABC) bez quattro.
Potrzebne:
1. tuleje metalowo-gumowe wachacza lemforder(orginał) 15zł szt febi i hans pries 10zł szt
2. sworznie wachacza lemforder 120szt sidem 50zł febi 50zł hans pries 40zł
3. końcówki drążka kraft 15szt lemforder 50szt febi 37szt sidem 32zł
4. gumy stabilizatora hans 5zł
5. łączniki stabilizatora kraft 25zł hans 30zł febi 70zł lemfordet 85zł
6. łożyska kolumny mcphersona lemforder 35zł szt sachs 50szt
ceny podane za sztuki
to co ja wybrałem:
1. lemforder
2. febi
3. febi
4. hans
5. hans
6. lemforder
Co myśłicie o cenach oraz moim wyborze producentów co to poszczególnych częsci?
Amorki są OK.
Ale czy coś należało by wymienić dodatkowo czego nie ująłem w/w zestawie, np odboje z osłonami amorków itp
Witam wymieniłe mzawieszenie prawie całe:
gumy stabilizatora
łączniki stabilizatora - lemforder
końcówki drążków - febi
sworzeń wachacza - febi
kupiłem też tuleje metalowo gumowe wachacza lemfordera i tu ZONK
tuleje fabrycznie przyspawane do wachaczy, do tej pory orginalne jak miewam. Więc NIE WYMIENIŁEM - nie widac by miały luzy czy też były odklejone.
Nie wymieniłem łożysk mcphersona również.
Po wymianie CISZA ok 20km. Ale po jakim czasie pojawił się głuchy stukot kiedy koło spada w nierówność. Tuleje niby OK, nie wiem jak łożyska na mcphersonie, może amorki? Jakby uderzał blachę o blachę przez gumę. Nie ma tego na nierównościach kiedy jadę wolno.
JAK STWIERDZIĆ KTÓRA RZECZ WALI?
Na ustwieniu zbieżności i kątów nie było żadnych luzów.