.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 16:51:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] stukanie czyżby przegub?
PostNapisane: 30.sie.2008 13:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Witajcie!
Another problem is going on. Podczas skręcania w lewo, słychać dochodzący z przedniej lewej osi takie tryk tryk. Dzieje się to głownie jak się skręca wykorzystując maksymalny promień skrętu i np. podczas przyśpieszania i skręcania w lewo, szybkiego pokonywania łuków. Zjawisko nie zawsze występuje raz jest czisa a za innym podejściem napier...dziela :). Dodam, że przed tym jak to się zaczęło miałem zmienianą gumę na przegubie.Jeździłem tak ok tygodnia po czym zaczęły się te anomalie. Czy może to być przyczyną?. Ile kosztuje przegub wewnętrzny? cenę zewnętrznego znam. Raczej takiego dźwięku przy skręcaniu nie będą wydawać wahacze, łączniki stabilizatora itp. Ja obstawiam przegub, ale który. Mechanik oglądał zawieszenie i luzów brak :) przegub też ponoć nie wykazuje luzów :/

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 15:48:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jak dla mnie przegób, u mnie tak samo było i to był przegób zewnętrzny. Niestety znów zaczyna stukać :( po 3 miesiącach od wymiany...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 16:09:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
Niestety na polskich drogach aluminiowe wielowahaczowe zawieszenie tak niestety ma.
Najlepiej (jeśli to wahacz) wymień na Lemforder'a. Jak dla mnie chodzą najdłużej, wiem to z własnego doświadczenia. Warto dać więcej i pojeździć dłużej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 18:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Woyti93 napisał(a):
Niestety na polskich drogach aluminiowe wielowahaczowe zawieszenie tak niestety ma.
Najlepiej (jeśli to wahacz) wymień na Lemforder'a. Jak dla mnie chodzą najdłużej, wiem to z własnego doświadczenia. Warto dać więcej i pojeździć dłużej.

Czy wahacz może odzywać się podczas skręcania? mi wydaje się, że nie ale za to moja wiedza na ten temat jest bardzo podstawowa :) dlatego może się mylę.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 18:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
A czy przy wymianie gumy przegub był wymyty i założony na nowy smar, czy przeprowadziłeś oględziny tego przegubu.
Ja stawiam że miałeś rozerwaną gumę przez dłuższy czas i przegub zdążył nałapać "syfu" do środka i nastapiło jego przedwczesne zużycie...

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 20:27:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
Na twoim miejscu sprawdziłbym wahacze, przegub i łożysko.
Zacznij od przegubu potem wahacze, a jak to nie to
W mojej starej primerze tak było, skręcam i stuka, jade prosto zaczyna stukać i przestaje. Okazało sie, że łożysko, a potem wahacze padły i objawy były podobne (najpierw prawy potem lewy :/) ...
W swojej A6 masz zawieszenie wielowahaczowe i może stukać ten wahacz który jest obciążony w czasie skrętu i ma właśnie wybitą tuleje w ten sposób, że bije w tym momencie.
Przegub - jak najbardziej też może być tego przyczyną.
Łożysko to ostatnie co wpada mi do głowy, ale też może stukać.
Wiesz. Ciężko coś zdiagnozować znając tylko wypowiedź, a nie widząc jej podmiotu :jezor:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2008 20:46:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Trykotanie to na 99% wina przegubu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 09:20:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.kwi.2007 12:15:32
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
GrzesB napisał(a):
Trykotanie to na 99% wina przegubu...

i na 99% zewnętrznego. Pozdrawiam.

_________________
C4 Avant 2,0 ABK AUDIMANIAK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 10:14:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kubaj napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Trykotanie to na 99% wina przegubu...

i na 99% zewnętrznego. Pozdrawiam.


Dokładnie. Temat przerabiałem w C4 - tam wewnętrzny powodował drgania całej budy przy dużej prędkości - zewnętrzny trykotał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 10:45:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Dziękuję za rady jutro lecę do mechanika na reklamację i mam nadzieję, że to naprawdę będzie przegub :D

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: