.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 22:54:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] ściąga w prawo przy przyspieszaniu
PostNapisane: 20.lis.2008 20:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2008 18:18:25
Posty: 58
Lokalizacja: Ryki/Garwolin
Przy przyspieszaniu kierownicę ciągnie w prawo i auto samo skręca w prawo...gorzej jest podczas zdjęcia nogi z gazu, wtedy auto zaczyna skręcać w lewo i trzeba zrobić lekką kontrę kierownicą, żeby nie wyjechać na sąsiedni pas. Podczas hamowania problem nie występuje - nie ciągnie kierownicy w żadną stronę. Kiedyś mi to nie przeszkadzało, ale teraz ta przypadłość stała się delikatnie niebezpieczna... Wydaje mi się, że ten problem się nasilił :|
dodam, że od zawsze w mojej niuni kierownica była lekko przekrzywiona, tzn nie dało się jej ustawić idealnie prosto podczas jazdy na wprost. Zawsze była skręcona o około 7* od idealnego położenia

Jaka może być przyczyna takiego zachowania samochodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 23:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
sprawdz amortyzatory

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 09:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
To nie amortyzatory - sprawdź tuleje metalowo gumowe na wahaczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 12:43:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.gru.2006 10:47:52
Posty: 56
Lokalizacja: Chełm/Tomaszów Maz
I ciśnienie w kołach ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 11:14:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Ja na pierwszy rzut sprawdzilbym oponki czy nie sa nierowno zdarte od zlej zbieznosci z wywazeniem i ustawil geometrie.
U mnie w setce to samo delikatnie skrzywiona kiera, ale w niczym to nie przeszkasdza i za kazdym razem jak robie cos z kolami wywazam je i po zalozeniu przy kazdej V moge puscic kiere i jedzie prosto.

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 14:30:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
Madness napisał(a):
To nie amortyzatory - sprawdź tuleje metalowo gumowe na wahaczu.


Miałem tą przyczynę w poprzednim aucie i właśnie takie były objawy

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 16:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Zasuwaj na szarpaki do porządnego warsztatu, wyeliminuj wszystkie luzy-słabe gumy.Ustaw prawidłowo geometrię, wyważ koła. Zamień prawe koło na lewe (nawet jak masz kierunkowe to nie rozsypią się od kawałka przejażdżki) najlepiej przód - tył przy kierunkowych. Możesz pożyczyć od kogoś nowe koła by było idealnie. Amortyzatory też możesz sprawdzić. tylko auto po pierwszym badaniu odwróć i badaj ponownie jeśli będzie duża różnica w % za pierwszym razem. Ja kiedyś zbadałem w golfie i wyszła mi kolosalna różnica, pojechałem z nowymi i taka sama na tę samą stronę, pojechałem do innej firmy i różnica 1% czyli ok. Wyszło na to, że robiłem wymianę niepotrzebnie, po prostu maszyna na stacji diagnostycznej była zwalona i używane sprawne amorki leżą teraz w garażu. Kierownicę można wyprostować domowym sposobem czyli metodą prób skracając jeden drążek i wydłużając po przeciwnej stronie. Próby najlepiej robić na idealnie płaskiej drodze i przy bezwietrznej pogodzie. Potem dobrze jest jeszcze raz sprawdzić zbieżność, czy się człowiek czasami nie pomylił.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: