Mam problem mianowicie chodzi o stuki w układzie kierowniczym najprawdopodobniej, moja ocena . Stuki były już wcześniej słyszalne ale bardzo rzadko nasiliły sie po wymianie końcówek drążków kierowniczych . Byłem z tym u znajomego na stcjii diagnostycznej powiedział ze to luz na drążku ale przy kolumnie. Dowiedziałem sie jeszcze z ,,pewnego źródła,, ze drążki bardzo żadko padaja cześciej maglownica i ze tak powiem jestem w kropce.
Z przodu w zawieszenie wymienione wszystko co sie dało gumy na wahaczach, pod kołyska silnika, łoze amortyzatora, amortyzatory, odboje, sprezyny i teraz trapi mnie ten problem ktoś pomoze????? z gory dzieki i pozdrawiam
_________________ A6 C4 AEL avant - byl 80 B4 AAH sedan q-był BMW 330d TURING był Skoda Octavia Kombi 2.0 Fsi-był Ford Mondeo Kombi 1.6 Ecoboost-jest
|