Simon_pg0 napisał(a):
Stakoś wymieniam raz na czas jakiś powyginane amorki;/ Od leżenia się nie gną a i guma nie zawsze ratuje;]
Looknij na fotki. Odnośnik do nich jest w poście na początku.
Pomierzyłem od stałych śrubek lewą i prawąstronę kołyski i jest przesunięta o 0,5cm na kole daje to 1cm. jest przesunięta tylko na przednich śrubach a na tylnych nie. Więć dla mnie albo kołyska się wygięła w dół lub poszła do tyłu ciągnąc za sobą śrubę przednią a nawet część karoseri.
Moje pytanie to czy to kołyska czy przesunieta na gumach czy ruszona karoseria. dodam że luzowałem te śruby 4szt i sprawdzałem czy nie da się przesunąć np ruszając z miejsca na ręcznym ale się nie ruszyła na oko nie widać by byłas pogięta.
Czy możłiwe że od ciężaru silnika siedzi ona tak mocno?
Myślę o odkręceniu całekim kołyski w celu sprawdzenia gum śrub i odległości samach otworów kołyski rozumiem że muszę podlewarować silnik?