.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 16:12:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80, B3] Problem z serwem --- chyba nie odbija.
PostNapisane: 18.gru.2008 13:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Witam.A więc mam problem w aucie jak w temacie z hamulcami.Mianowicie nagle coś czuje że auto niechce jechać.Wysiadam a tu oba przednie koła gorące jak w Egipcie. Tył jest zimny. Odrazu pomyslałem że to coś nie tak z pompą a więc ją wymieniłem na nową oraz gumowe węze tak dla pewności.Tłoczki i zaciski chodzą idealnie gładko. Po złożeniu wszystkiego problem występuje nadal. Po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca dalej blokują sie przednie koła. Gdy odepne przewód ciśnieniowy od serwa hamulce odbijają. Oczywiście układ jest odpowietrzony i wygląda na to jakby serwo nie odbijało do końca i trzyma ciśnienie. Ma ktoś jakis pomysł co może być nie tak?? jakoś może sprężyna w serwie jest za słaba i dlatego zaciski niechcą odbić??

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 21:12:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Sprawdzałeś skok jałowy pedału?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 21:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdź drożność wężyków gumowych.I czy czasem nie wymagają wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 22:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Wężyki wymieniłem na nowe.ogólnie całośc nawet miedziane sa drożne.Pedał zachowuje sie normalnie tzn chodzi normalnie przy załączonym silniku a po zgaszeniu jest twardy. Uczucie jest takie jakby brakowało mu na odbicie jeszcze z 1mm...

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 22:42:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Pedał powinien mieć 2-3 mm luzu, zanim cięgno zacznie pchać tłok pompy, inaczej po rozgrzaniu tarcz (i płynu) będzie blokować.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 08:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
ano własnie o to mi chodziło:) a tego luzu niema....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: