.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 00:50:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL] Skrzywione AUTO - Pomocy
PostNapisane: 20.gru.2008 14:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Witam

Mam duzy problem. Wczoraj przyjechałem z pracy (tydzien mnie nie było). Audi jezdził zarówno tata jak i dziewczyna oraz szwagier - nikt sie nie przyznaje do winy. A mianowicie chcialem jechać do Gorzowa na zakupy, wsiadłem odpaliłem i jade jade jakies 500m i czuje ze cos jest nie tak - Auto ściąga a kierownica drży mi w rękach - co jest ????. Zatrzymałem się - myślałem że mam, flaka albo b. mało powietrza - ale nie - z oponami ok. Pojechałem więc zamiast na zakupy to do mechanika. Ledwo wjechałem na podnośnik - to mech powiedział że coś on krzywo stoi. Podniósł auto i pokęcił prawym kołem - opona zniszczona - tak jak by uderzona w krawężnik - miała wgłębienie w pewnym miejscu i napewno to powodowało bicie - opny wymienione - bicia nie ma ale cholernie sciąga na prawo - musze dosłownie trzymać kierownice żeby jechac prosto - bo jak puszcze to momentalnie rwie w prawo i jedzie do rowu. Opony kupiłem nowe więc są wykluczone. Pojechałem na SKP w celu sprawdzenia zbierzności, luzów itp itd - Diagnosta wsiadł wjechał na urządzenia - i zbierzność ok, luzów nie ma nigdzie (niedawno zmianialem wahacze itp itd). Sprzwdzał przód na szarpakach, tył też - podnośił sprawdzał luzy - nie ma nic. Powiedziałem mu co i jak się auto zachowuje. Stanął obszedł je do okoła i mówi - ja p...... on jest krzywy - wziął przyżąd zmierzyło odległości od przedniego do tylniego kola z obu str. i wyszło że jest krzywy - z prawej str jest o 3cm krótszy - tzn przesuniętu - między opone a bok nadkola z jednej str. wczodzą ciasno 3 palce - to od str lewej - po prawej natomiast wchodzą 4 palce i jest jeszcze luz. Panowie co teraz???? wszyscy tu mnie odsyłają do blacharza na prostowanie auta - mowiac do tego ze widocznie tak mial od zawsze - ale ja tym autem rok jezdze i bylo super nic nie sciagał jechal po puszczeniu kierownicy prosto - tera po puszczeniu 5s i jestem w rowie. Co ja mam teraz zrobić, winnego nie znajde bo kto sie teraz przyzna. Mam problem, i nie wiem jak go rozwiązać. POMÓŻCIE MI...... :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 15:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
na zbieżności nic nie wyszło :okulary2:

prędzej by sie raczej wygięło coś z drążków wahaczy itd a tu od razu buda ??


przychodzi mi myśl o agresywnym wyciąganiu innego auta na sztywnej linie co zniekształciła budę i przy zerwaniu auto poleciało gdzieś dalej i w coś uderzyło albo było wyciągane
ale to takie........

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: krzywe auto
PostNapisane: 20.gru.2008 15:26:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
ja na twoim miejscu poogladal jeszcze raz dobrze wachacze amortyzator itp i dobrze sprawdzil auto geometrycznie nie tylko zbierznosc sama a katy pochylenia kól i napewno nie trzeba z nim jechac do zadnego blacharza auto tak o to sie nie pokrzywi tylko zrób jeszcze raz dobrze ogledziny zawieszenia pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 16:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Na stacji nie sciagali mi tego plasiku pod autem, wiec nie widzieli calych wahaczy, stabilizatora itp. Troche mnie to przeraza ze ok ktos uderzyl w kraweznik - ale zeby od razu auto skrzywic??? Tak jak piszesz - pojade w pn do kilku mechaników niech to zobaczą. Wyszło także że felga jest delikatnie przywa.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2008 16:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Nie martw sie. Zacznij od zmiany mechanika czy warsztatu gdzie sprawdzali ci geometrie. Podjedz na sprawdzenie geometrii do kogos kto sie na tym zna. Otworz sobie piwo i zapomnij o skrzywionej karoserii.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 12:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
dokładnie
buda musiał by dostać mocny strzał żeby się wykrzywiła. Niemniej jednak obstawiam walnięcie którymś kołem w krawężnik i utratę zbieżności

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 12:49:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
przedzej pogiely ci sie wahacz, albo caly wozek niz buda. W zeszlym roku jecalem z kumplem na autostradzie z wjechal na kraweznik wysokosci 7cm, ktory byl w poprzek przy 130 km/h poszlo lozysko, dwie felgi i opony, powymianie wszystkiego, tylko zbieznosc i smiga jak nowy.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 14:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
no właśnie tylko dziwi mnie to, że zbierzność jest ok a koła są osadzone różnie - między jedno kolo a blache wchodza 3 palce a miedzy drugie prawie cala dłoń. Teraz już sam nie wiem - może już takie kupiłem - nie sprawdzalem nigdy tego ile wejdzie tam palców hehe. JAde jutro na sprawdzenie geometrii. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 15:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2008 20:44:58
Posty: 5
Lokalizacja: Białystok
Witaj kolego. Ja mialem bardzo podobne objawy w swoim aucie, co prawda nie mam audi, a na chwile obecna omege, ale po dokladnych ogledzinach co trzeba zmienic, wymianie tych elementow i ustawieniu zbnieznosci autem nie dalo sie w ogole jechac-sciagalo niesamowicie. Co dziwne po powtornym procesie ustawiania zbieznosci i po obciazeniu auta wszystko bylo ok zgodnie w dopuszczalnym bledem. Co sie okazalo? Otoz wymieniane okolo 4k km wczesniej mniejsze tulejki wahaczy byly do ponownej wymiany-slaby zamiennik. O dziwo podczas wczesnijeszych ogledzin przed pierwsza zbieznoscia w ogole nie bylo widac luzow na tych wlasnie tulejkach. Po wymianie i ponownym ustawieniu zbieznosci wszystko wrocilo do normy. Takze zgadzam sie z opiniami przedmowcow: zweryfikuj zbieznosc, geometrie auta w innym zakladzie. Nie tak latwo wykrzywic konstrukcje auta, szybciej odbije sie to na amortyzatorach, zawieszeniu itp!

Pozdrawiam.

PS. Amorki sa proste?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 16:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Ale o czym tu rozmawiac Panowie... szczelinki i spasowanie zrobione bez płyty a auto przekoszone. Przekoszone BARDZO jak robi 4 ślady. Auto na płyte i blacharz juz wie co dalej. Niezły szrot musia byc przed sprzedażą....
Rada...nie chwal sie tym i sprzedaj to w cholere bo sie kiedys zabijesz.
Rada2 - szykuj pieniązki na blacharza i lakiernika. Jak zacznie ciagnac to wszytskie łaczenia popękają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 22:30:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
ieble, tego mojego przedmowce tutaj zignoruj kompletnie, bo to sensatka a nie znawca tematu.
Opowiem Ci anegdote, ktora przechodzilem i teraz Ciebie to czeka.

W zeszlym roku kupilismy 80 quattro do snieznych zabaw. Zjezdzajac z serpentyny wpadlem na oblodzony most i przy kontrze otarlem sie o kraweznik prawym tylem, a potem przodem duzo lzej.
Kierwonica sie przekrzywila przy jezdzie na wprost, wiec sobie ja przekrecilem bo i tak auto mialo pozyc tydzien.
Auto palilo i mialo sie dobrze, ale sciagalo, robilo 4 slady i na lukach zachowywalo sie okropnie.
Odstawilem auto do rozreklamowanego Firestone, dotalem telefon ze nie moga nic zrobic bo rama krzywa i zebym sobie jechal do dealera pomierzyc pnkty hehe (auto za $600), a i za przestawienie kierownicy tez mi sie dostalo. Kierownice usawilem jak byla oryginalnie wiec.

Podjechalem do polskiego warsztatu i mowie co i jak. Facet wciagnal auto na lift i mowi: "Ladnies pan przyk...wil az sie wozek przesunal. Zostaw auto i przyjedz za 2 godziny, bo mam tu inna robote i przywiez piwo i $70".

Za dwie godziny auto hulalo jak nowe.


Skoro widziales, ze opona byla uskodzona, nie ma co daleko szukac. Autem uderzono w poslizgu i sie wozek wzgledem ramy przesunal. i zbieznosc sie poszla pasc. Nie wiem tylko, jak to wyszlo w granicy bledu.

Wozek jest zamocowany na 4 srubach, moze ktoras z nich nawet byc urwana!.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 22:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
ieble, tego mojego przedmowce tutaj zignoruj kompletnie, bo to sensatka a nie znawca tematu.

Czy to do mnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 23:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Oliwer dzieki za słowo pociechy :) . Wiem że szrota nie kupiłem bo zrobiłem tym "SZROTEM" juz ponad 30tys km i wszystko bylo super, wiec olewam to totalnie. Auto na 100% zostalo uderzone - dzis wyciagałem z pod zderzaka i tej osłony same kawałki trawy, piach itp. Więc już wiem że na 100% ktoś sobie poszalał pod moją nieobecność - kto nie wiem i nie chcem wiedziec - sa swieta a ja sie nie chcem klucic. Jutro jade do porzadnego blacharza który z niejednego pieca chleb jadl i dowiem sie wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2008 00:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 01:20:37
Posty: 126
Lokalizacja: szczecin
jak kupilem moja c4 mialem podobnie z jednej strony wchodizl palec wiecej miedzy blotnikiem a kolem jakies 3-4 cm roznicy tylko ze ja mialem wszystkie tulejki na lawie do wymiany bo byly pozrywane po wymianie wszystko wrocilo do normy roznica miedzy kolami jest mniejsza jak 1 cm czyli duza roznica byla przed naprawa zacznij od lawy i reszty zawieszenia napewno cos wyjdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2008 08:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
dobra rada na przyszlosc...... samochodu i kobiety sie nie pozycza :!!: :!!: :!!:
a tym bardziej rodzinie bo winnego nie znajdziesz nigdy :!!:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: