.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 04:50:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki koszt czesci do A6 C4
PostNapisane: 27.lut.2009 23:12:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Witam wszystkich.

Mam takie pytanie do Was i chcialbys zebyscie mi przyblizyli tak mniej wiecej ceny kilku czesci do mojej A6-tki.

A wiec na wymiane czeka :

1. Przeguby,
2. Sworznie,
3. drazek stabilizacyjny,
Co jeszcze jest z przodu ( oprocz amorkow ) do wymiany co poprawi/polepszy prowadzenie ?

akie moga byc przyblizone ceny czesci no i tak mnije wiecej moze jak wiece ile mechanicy powinni za taka naprawe wziasc ?
Dzieki z gory za pomoc.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki koszt czesci do A6 C4
PostNapisane: 28.lut.2009 00:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Druss napisał(a):
Witam wszystkich.

Mam takie pytanie do Was i chcialbys zebyscie mi przyblizyli tak mniej wiecej ceny kilku czesci do mojej A6-tki.

A wiec na wymiane czeka :

1. Przeguby,
2. Sworznie,
3. drazek stabilizacyjny,
Co jeszcze jest z przodu ( oprocz amorkow ) do wymiany co poprawi/polepszy prowadzenie ?

akie moga byc przyblizone ceny czesci no i tak mnije wiecej moze jak wiece ile mechanicy powinni za taka naprawe wziasc ?
Dzieki z gory za pomoc.


Dobry przegub Metelli około 170 zł szt
Sworzeń czyli cały wahacz. od 200 za Moog-a po 250-300 za TRW lub Lemforder

Drążki stabilzatora w tym modelu nie istnieją ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2009 16:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Mi mechanik mowil ze przegob cos kolo 300-350 zl za jeden + tyle samo wymiana ...

Co do przegubu to chodzi mi o to ze przy skrecie kol i lekki dodaniu gazu strzelaja/pykaja. a cezsto wlasnie czy w jakims sklepie czy cos pytaja sie jaki przegob? wewnetrzny czy zewnetrzny ? jaki to jest ten przegob co ja go potrzebuje ? :D

Cytuj:
Drążki stabilzatora w tym modelu nie istnieją

Warto wiedziec na przyszlosc :D

A ten sworzen to jest jeden czy dwa ?

Dziekuje za przeniesienie postu w odpowiednie miejsce.
No i sorry za takie w sumie glupie pytania ...

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2009 17:12:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Druss napisał(a):
Mi mechanik mowil ze przegob cos kolo 300-350 zl za jeden + tyle samo wymiana ...

Co do przegubu to chodzi mi o to ze przy skrecie kol i lekki dodaniu gazu strzelaja/pykaja. a cezsto wlasnie czy w jakims sklepie czy cos pytaja sie jaki przegob? wewnetrzny czy zewnetrzny ? jaki to jest ten przegob co ja go potrzebuje ? :D

Cytuj:
Drążki stabilzatora w tym modelu nie istnieją

Warto wiedziec na przyszlosc :D

A ten sworzen to jest jeden czy dwa ?

Dziekuje za przeniesienie postu w odpowiednie miejsce.
No i sorry za takie w sumie glupie pytania ...


Jeśli chodzi o cenę za wymianę przegubu, to ten mechanik musi pracować złotymi kluczami :D , że taką cenę przywalił...
Co do przegubów, to prawdopodobnie będą to zewnętrzne... do tego trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić gumy ochronne przegubów....

Jeśli chcesz, to zorientuję się w cenie takiego kompletu (dwa przeguby, dwa wahacze, gumy na stabilizator - jest jeden drążek stabilizatora zamocowany przy sankach i wymienia się tylko gumy) + robocizna, będziesz mógł przycisnąć swojego mechanika, jakby coś to wal na P.W. :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 09:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Warszawa Radość ulica Brzoskwiniowa1 regenerują przeguby za godziwe pieniążki. Serwisy do nich przywożą...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 16:23:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2006 19:16:50
Posty: 115
Lokalizacja: Podkarpackie
ADAM 12 gdzie widziałeś wahacze Mooga za 200

_________________
Octavia 1.9 TDI AGR 1999
A6 2.5 TDI AEL 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 18:35:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
steefan napisał(a):
ADAM 12 gdzie widziałeś wahacze Mooga za 200


U mnie na półce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 19:34:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Na szybko ceny zawsze można sprawdzić w IC: http://sklep.intercars.com.pl/. Asortyment mają tam szeroki, więc od razu będziesz wiedział czy mechanik nie oszukuje na cenach części.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 13:47:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Termin u mechanika jest juz ustalony.
A teraz pytanie czy mozna tak jakis czas spokojnie i powoli ( 80-90 MAX )jezdzic na takim "strzelajacym" przegubie ?? Do wizyty u mechanika mam cos okolo tygodnia do poltora.
W czasie jazdy moze sie on urwac ?

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 14:18:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
To zależy od szczęścia.Nikt Ci dokładnie nie odpowie na to pytanie,możesz jeździć na strzelającym i miesiąc jak będziesz jeździl ostrożnie zero ostrego ruszania i broń Boże przy skręconych kołach powoli ruszaj delikatnie puszczaj ze sprzęgła i napewno ten tydzień przejeździsz

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 15:34:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Cytuj:
To zależy od szczęścia.Nikt Ci dokładnie nie odpowie na to pytanie,możesz jeździć na strzelającym i miesiąc jak będziesz jeździl ostrożnie zero ostrego ruszania i broń Boże przy skręconych kołach powoli ruszaj delikatnie puszczaj ze sprzęgła i napewno ten tydzień przejeździsz


O taka odpowiedz mi chodzilo :peace:

Dzieki panowie za odpowiedzi i za pomoc.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 18:53:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Jeżeli przeguby strzelają, to tak jak napisał kolega powyżej, nie wolno deptać na skręconych kołach, podczas jazdy na wprost i małych skrętach nic się nie powinno stać :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 11:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
A wiec jestem jzu po wymianie przegubow i gum na stabilizatorze. wszystko dziala suuper :)) i jestem bardzo zadowolony :D

Ale mam kolejny problem i pytanie:
Mianowicie jak przekraczam 130km/h to zaczyna mi drgac kierownica ( auto niesiaga, jedzie prosto ) a szczegolnie miejsce poduszki i zaczynam zauwazac dragania na desce rozdzielczej ...
Od czego to mzoe byc spowodowane ?
Mam do wymiany wahacze, to moze byc to ?
czy moze to jest od drazkow kierowniczych ??

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: drgania
PostNapisane: 12.mar.2009 13:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Sprawdz koła takiie drgania to najczesciej od koł sie biora np bania na oponie zle wywazone koła itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 13:13:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Dzialo sie tak na letnich i zimowych a przy kazdej zmianie opon kolo byly wywazane.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 22:08:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
sprawdź tarcze hamulcowe, prowadnice zacisków

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 22:13:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
na moje to wina wahaczy, luz na sworzniu, mam też so wymiany i te same objawy, w zeszłym roku przed wymianą wahaczy miałem to samo, po wymianie jest dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 08:56:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
No to mam nadzieje ze w nastepnym miesiacu jak zrobie te wahacze to problem zniknie :)

A w jaki sposob beda dawac znac o sobie drazki kierownicze ?? auto bedzie sciagac na ktoras strone ?
W takim przypadku lepiej jest wymieniac cale drazki czy tylko koncowki ?

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 13:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Padnięte drążki to raczej rzadka przypadłość (przy przekładni mają one tuleję metalowo-gumową i jeśli tu nie ma luzu, to po co chcesz je wymieniać? często natomiast "pada" sama przekładnia, a to już inna sprawa) końcówki drążka "wymacaj" czy nie mają luzu, jeśli tak to won z nimi! Z padniętymi końcówkami (lub ostatecznie drążkami) zmienia się zbieżność i oczywiście auto może ściągać w którąśm stronę.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2009 18:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2008 11:13:58
Posty: 18
Lokalizacja: Wrocław / Oława
Trochę odświeżę temat, bo mam podobną sytuację. Moja niunia to A6 C4 2,5TDI AEL Avant bez Q 97r. Wczoraj sprawdzałem auto w pracy na stacji diagnostycznej (może jestem szczęśliwcem że w każdej chwili mam taką możliwość sprawdzenia i to za friko). Okazało się że mam do wymiany końcówki drążka kierowniczego (szczególnie lewa strona ale zmienię od razu prawą) i dodakowo wybite są tuleje w wahaczach te przy kole. Byłem u mechaniora i koleś powiedział że końcówki same raczej nie da się wymienić bo pewnie się nie odkręcą, a jest tam jakaś rzymska śruba której nie da się kupić poza ASO więc od razu lepiej wymienić całe drążki. Cena to 140/szt. Już mi zaczął uśmiech znikać. Dalej te tuleje w wahaczach to 40zł/szt, wymiana 100zł+ zbieżność (to pewnie oczywiste) 70zł + ustawianie kątów- to się dogadamy. I tu właśnie moje pytanie:
Jak to wygląda w rzeczywistości? Czy faktycznie tak ciężko jest odkręcić końcówki drążka i o co chodzi z tą śrubą rzymską ?
I apropos wahacza - te tuleje są chyba wykręcane tak ? Czy może trzeba je wprasować lub coś w tym stylu. A może niewarto tylko od razu cały wahacz lepiej wymienić?
I najważniejsze czy bez podnośnika jestem w stanie to sam w domu zrobić ?
Przecież nie dam zedrzeć z siebie nie wiem ile kasy, chyba że też mnie załamiecie i faktycznie robota jest parszywa.
Chętnie kupiłbym części i sam powymieniał a pojechał później tylko na zbieżność. Aha i co to z tymi kątami? Oprócz zbieżności trzeba ustawiać jakieś kąty?

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL 6-gears zielony metalik


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: