.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:45:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obnizone A8 jakie korzysci jakie wady?
PostNapisane: 03.cze.2009 09:01:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 12:41:38
Posty: 91
kupilem A8 4,2 40v jest obniizone i niestety twarde troche mam pytanie jak w temacie przede wszystkim pytam o wady bo podejzewam ze zawieszenie szybciej sie rozleci narazie jest cisza zupelna ale ciekawe jak dlugio a jesli chodzi o zalety to wlasciwie nie wiem jakie czyzby przyspieszenie bylo lepsze na glebie? czy na to nei mozna liczyc?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2009 10:11:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
jezdzic bedzie sie fajnie, trzymanie w zakrecie lepsze, nie buja... -> ale tylko po rowniutkim asfalcie... <- a tego u nas jak na lekarstwo
przy szerszej oponie bedzie Cie bardziej rzucac na boki w koleinach...
jezdzac po np. Warszawie zedrzesz podwozie...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=#933897

na samym dole masz kilka fotek mojego auta...
powiem tak jak powiedzial moj mechanik... panie z takim zawieszeniem i kolami to do Niemiec na te ich autostrady zapier....c, a nie po tych naszych dziurach jezdzic...

tragedia... porysowany caly spod, pogniecione tlumiki i masa nerwow, zagryzania zebow podczas jazdy... zeby tylko czegos nie urwac...

obwodnica Bialobrzegow w pierwszym zakrecie od Kielc wszyscy hamuja, ja gaz w podloge, autobany w De... cod miod... siedziala jak przyklejona...
niestety to tylko wyrwane przypadki nie standard z jazd, z takim zawieszeniem...

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2009 09:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2008 11:07:33
Posty: 148
Lokalizacja: Lubin
podnos do gory bo u nas nie ma warunkow na takie jezdzenie a to za dluga locha zeby chodzila zglebowana po koleinach,szkoda cos pourywac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 08:26:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Obniżenie auta to pojęcie wzgledne zalezy ile masz posadzone autko wzgledem orginalnego zawieszenia Ja jak kupiłem swoja 8 z niemiec to była zglebowana w granicach 80-100mm wzgledem zwykłych sprężyn i była masakra przez 2cm próg nie mogłem wjechac do garazu jezdzilo się po równej drodze fajnie po zakretach jak przyklejona ale jak już była jakaś nierównośc to jak kolega napisał zaciskałem zęby pare razy tak zaje...... podlogom ze mysłęm że rozwaliłem skrzynię oczywiscie zderzak dwa razy wyrwany od krawężnika. Wymieniłem sprężyny z tyłu na orginalne od A8 a z przodu wsadziłem od S8 jest teraz delikatnie obnizona ale i tak potrafi jeszcze gdzieś zachaczyć np na parkingach pietrowych galerii.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 18:39:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 22:19:18
Posty: 123
Lokalizacja: Silesia
samochod obnizony jest na pewno mniej komfortowy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: