Mam taki problem podczas skręcania ostro w lewo mam wrażenie jakby prawe przednie koło skręcało mocniej niż lewe i kiedy wchodzę ostro w lewy zakręt potrafi mi zarzucić tyłem auta na zewnątrz zakrętu lub jeśli nie zarzuci to auto zachowuje się bardzo nerwowo tak jakby najpierw ciągnęło je na zewnątrz i następnie po lekkiej kontrze lub wyprostowaniu kierownicy potrafi zabujać autem najpierw najpierw w lewo potem w prawo, zdarza się też że jeśli jest ślisko to auto przy skręcie w lewo jest bardziej pod sterowne niż przy taki samym skręcie w prawo. Geometrie mam ustawioną prawdopodobnie dobrze ponieważ niedawno wymieniałem zawieszenie i po wymianie pojechałem ja ustawić, wymieniłem też opony ale niestety na używki i w nie najlepszym stanie i teraz pytanie czy to może być wina opon czy jednak ta geometria nie jest ustawiona tak jak powinna ponieważ wcześniej przed wymianą zawieszenia i opon auto w zakręcie prowadziło się wiele lepiej. od czego byście proponowali zacząć albo co obstawiali za przyczynę? Czy myślicie ze opony mogły by mieć aż tak duży wpływ?
_________________ ---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===--- Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie .. po szosie ten skracany dolocik na 4100 ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.
|