.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:51:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AUDI 80 1.9tdi 1Z] stukający przegub
PostNapisane: 10.gru.2009 00:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
mam pytanie stuka mi na zakretach przegłub od 2 tyg , ile mozna jezdzić na takim przegłubie i co grozi jak sie nie wymieni na czas czy coś może pójśc w zawieszeniu, bo w tym miesiącu nie mam pieniedzy na wymiane i chciałbym wymienić w styczniu , dzieki za info

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 00:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
To tak samo jak z bzykaniem się bez zabezpieczeń. Możesz ufać kalendarzykowi , lub uświadomić kobietę, że watro zainwestować w tabletki.
Zmieniaj natychmiast. Grozi Ci jedynie nagła utrata przeniesienia napędu. Resztę sobie dopowiedz.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 00:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
baskiecior pisze ze nie mam kasywtym mieschu , tylko pytam czy jak padnie przegłub to konsekwencja jest brak jazdy tylko czy coś moze sie pzy okazji zepsuć coś z napędu

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 00:50:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Generalnie ilekroć strzelił mi przegub o tyle nic się więcej nie działo poza silnym szarpnięciem i utratą napędu.
Zwracam jedynie uwagę , że nagła utrata napędu np. przy wyprzedzaniu czy na zakręcie grozi katastrofą. Przeguby są tak konstruowane, że terkot informuje nas o konieczności natychmiastowej wymiany. Natychmiastowej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 00:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
dzieki

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 09:41:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
A moja rada jest taka , jak jeździsz w pobliżu miejsca zamieszkania to katuj dalej ale przy skręconych kolach mało gazu jak się wyprostują to rura.
Ja jeżdżę na cykającym już od 30000km ok.2lat i jest "normalnie". Chociaż wiem iż prędzej czy później się rozsypie .
Wybór należy do Ciebie.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 11:16:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Dopóki nie strzela na wprost i nie wciskasz mu mocno gazu to jeździj, aż uzbierasz pieniądze na nowy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 12:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
skręć kierowniće w lewo lub prawo do oporu (nie wiem który ci stuka) , zaciagnij reczny i zrób strzał ze sprzegła, problem stukającego przegubu rozwiąże ci się natychmiastowo.
Ludzie na czym wy oszczędzacie - jak przegub stuka to się w ten sam dzień lub nastepny wymienia a nie zastanawia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:01:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jakbym do takich rad się stosował, to wydałbym na samochód jakiś 1 mln zł. już i codziennie siedziałbym pod samochodem lub w nim i ciągle pewnie c9oś naprawiał, bo zastukało, bo zaskrzypiało itd.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2009 07:55:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
szogun0 napisał(a):
Jakbym do takich rad się stosował, to wydałbym na samochód jakiś 1 mln zł. już

Ja pewnie ze dwa miliony :D
U mnie prawy przegub strzela i w prawo i w lewo też... :/
Są jakieś "mocniejsze" zamienniki ?
Mam trochę podniesioną moc/moment i zastanawiam się czy nowego/ych też szybko szlag nie trafi ?

_________________
-=[ Audi A6 C5 - 2002 rok - 1.9 TDI AWX 130 KM - aktualnie 165 KM / 360 Nm ]=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
ja jezdziłem 2 lata, tylko nie zrywałem auta na skręcie. I z tego co widze, kupiec nadal jezdzi na klekocie.

_________________
Było Coupe 2.3 NG
Jest B4 2.8 V6 AAH
Nastepne bedzie 2.7bT albo 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 19:44:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
MaŁy_RaDeK napisał(a):
szogun0 napisał(a):
Jakbym do takich rad się stosował, to wydałbym na samochód jakiś 1 mln zł. już

Mam trochę podniesioną moc/moment i zastanawiam się czy nowego/ych też szybko szlag nie trafi ?


Jak nie będziesz ostro ruszać na skręconych kołach to nowe starczą na długo.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 21:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
a jak robicie dynamiczny lewoskręt bez świateł na skrzyżowaniu o dużym natężeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 21:44:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zioolko napisał(a):
a jak robicie dynamiczny lewoskręt bez świateł na skrzyżowaniu o dużym natężeniu?


Nie robimy :): , a na poważnie - wiadomo że są wyjątki ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 03:34:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zioolko napisał(a):
a jak robicie dynamiczny lewoskręt bez świateł na skrzyżowaniu o dużym natężeniu?

Tak jak zawsze. 5000 rpm i puszczam sprzęgło :D
Później trochę plecy bolą i jest smuga dymu nad skrzyżowaniem ... :):

Co do super porad ... To jest właśnie Polska. Chiptuningi, 400 Nm na jedno koło przy skręcie, rzeka opisów w Teraz My a na koniec druciarskie porady i żal 300 zł na przegub ...
:szalone:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: