.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 00:00:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 20v] jak się zabrać za wymianę gum tylnego wózka ?
PostNapisane: 09.lis.2009 14:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... no tak żeby nie nabroić za dużo ? hmmm ?
wciąż motam się z WALENIEM tylnego zawieszenia przy zmianie obciążenia auta, np. przy zmianach biegów, dodawaniu i odejmowaniu gazu - zaznaczam że mam wymienioną podporę tylnego mostu na DeSową.
Co i jak się zabrać ? Jak zacząć?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 20:25:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Zobacz boczne poduszki i luzy na przegubach.

Do wymiany tulej na saniach to chyba prasa potrzebna czy się mylę?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 20:33:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
no prasa by sie przydała, albo imadło:P no tez mam ten problem...według mnie to wina luzu w moscie, na kazdym z przegubów itp, to wszystko sie nakłada i tak wychodzi...ale jak zmienisz to napisz czy pomogło

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 21:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W C4 w zupełności wystarczy imadło.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2009 23:08:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.cze.2009 06:24:53
Posty: 54
Lokalizacja: Wrocław AUDI WACZZZ-ADU
Rozkręć torsena i sprawdź jak wyglądają zębatki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 00:26:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Wystarczy imadło i stare bieżnie łożysk.
Co do stukania to naucz się niwelować je za pomocą sprzęgła.
U siebie wymieniłem całe zawieszenie na nowe oprócz drążków kierowniczych i stukanie nie ustało. To jest luz w napędzie i nie pomogą tu nowe gumki (ale nie zaszkodzą :D ).
Zdrówka.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 21:42:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Ja miałem podobny objaw w ex-90tce: Gdy Maryja powoziła, przy każdej zmianie biegu, z tyłu dochodziło "DUP!!" Wszyscy uczeni mówili mi: tylna poduszka dyfra. Okazało się, że zerwana była jedna z bocznych poduszek. Rzecz w tym, że zerwania nie widać, bo dyfer dociska poduszkę. Trzeba lewarkiem podnosić dyfer przy każdej z łap - wtedy uwidacznia się walnięta poduszka.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: