.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:27:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1Z] W jakich modelach były montowane hample 312
PostNapisane: 05.sty.2010 19:42:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2009 02:57:57
Posty: 8
Lokalizacja: Środa Wlkp
Chciałem zrobić sowie swap hamulcy na 312 tylko nie wiem w jakich modelach były montowane takie, które podejdą do mojego zetora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1Z] W jakich modelach były montowane hample 312
PostNapisane: 05.sty.2010 20:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
pandzior napisał(a):
Chciałem zrobić sowie swap hamulcy na 312 tylko nie wiem w jakich modelach były montowane takie, które podejdą do mojego zetora.


wszystkie turbo benzyna/diesel w budzie b6.
W b5 raczej żadne.
zakładaj zaciski z A8 D2 i tarcze 323


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1Z] W jakich modelach były montowane hample 312
PostNapisane: 05.sty.2010 20:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2009 02:57:57
Posty: 8
Lokalizacja: Środa Wlkp
zioolko napisał(a):
pandzior napisał(a):
Chciałem zrobić sowie swap hamulcy na 312 tylko nie wiem w jakich modelach były montowane takie, które podejdą do mojego zetora.


wszystkie turbo benzyna/diesel w budzie b6.
W b5 raczej żadne.
zakładaj zaciski z A8 D2 i tarcze 323



A jakią felgę minimum trzeba mieć na takie tarcze??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 21:14:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
16 oryginalna audi bez względu czy stary czy nowy wzór felg wchodzi na styk i zostaje troszkę zapasu. 15 raczej nie podejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 21:41:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Robiąc upgrade na dwutłokowy zacisk Lucasa trzeba zmieniac również zwrotnice.

Tarcze 312mm były montowane (w połączeniu z "więksiejszymi" silnikami) min. w A6 C5 po '98 roku, w poliftowym "Pasku", w A4 B6.

Na a4-klub jest temat o swap'ie na 312 w B5, można poczytac :)


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 22:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2009 02:57:57
Posty: 8
Lokalizacja: Środa Wlkp
staniek napisał(a):
Robiąc upgrade na dwutłokowy zacisk Lucasa trzeba zmieniac również zwrotnice.

Tarcze 312mm były montowane (w połączeniu z "więksiejszymi" silnikami) min. w A6 C5 po '98 roku, w poliftowym "Pasku", w A4 B6.

Na a4-klub jest temat o swap'ie na 312 w B5, można poczytac :)


Pozdro


Czytałem, ale nie wiem gdzie szukać takich zacisków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 00:36:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Jeśli aktualnie masz tarcze 288/25 to potrzebne są Ci jedynie jarzma.Zacisk zostaje/może zostac stary.
Jeśli masz 280mm to musisz szukac kompletu zaciski+jarzma.

Najprędzej znajdziesz na Alledrogo, chyba, że masz w okolicy jakiś sensowny/spory szrot.


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 01:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2009 02:57:57
Posty: 8
Lokalizacja: Środa Wlkp
W tej chwili mam 280 mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 01:14:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
W takim razie musisz Kolego szukac kompletu jarzma+zaciski.

Idzie to kupic w przyzwoitych pieniądzach (jarzma kupiłem po 75zł/szt. a komplet jarzmo+zacisk np. znalazłem za 90zł/szt).


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: