.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 21:51:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co wymieniamy w hamulcach tylnych przy "odnowie" ?
PostNapisane: 21.sty.2010 18:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 17:22:35
Posty: 69
Lokalizacja: Steyr A / Kraków PL
Auto: Audi A6 C6 2.0TDI Avant `09
Tarcze z tyłu. Ręczny nie działa. Hamulec nożny bierze nierówno bez ABS, a z ABS hamuje prosto. Co muszę kupić, może być w ciemno, by zaczęły działać? Linkę, klocki, uszczelkowy zestaw naprawczy, cylinderki? Wszelkie info miło widziane. Naprawiać nie będzie ekspert.
Jakieś podpowiedzi...

edit by Buba: proszę poprawnie tytułować wątki !! popraw bo pójdzie do kosza

_________________
A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 18:45:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
jedz do mechanika i niech ci zrobi bo moze wyjsc wam taka rzezba ze zostaniesz na jakims drzewie.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 18:48:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 17:22:35
Posty: 69
Lokalizacja: Steyr A / Kraków PL
Auto: Audi A6 C6 2.0TDI Avant `09
enduroboy napisał(a):
jedz do mechanika i niech ci zrobi bo moze wyjsc wam taka rzezba ze zostaniesz na jakims drzewie.


Naprawiać będzie mechanik ale nie ekspert od Audi.
Pytał o to czy ręczny jest na klockach czy na jakichś bębnach wewnętrznych...

_________________
A6 C6 Avant 2.0TDI CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 20:53:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Zacząłbym od sprawdzenia stanu tarcz i klocków. Jak są zużyte lub nierówne to kupujesz nowe.
W zaciskach możesz mieć zardzewiała/zapieczone prowadnice.
Można je wyjąć i oczyścić szczotką drucianą na wiertarce.
Jak gumki sa całe i zacisk nie cieknie to nie ma sensu regenerować.
Wystarczy podwinąć gumki i nasmarować prowadnice specjalnym smarem.
Jak gumki są porozrywane, zacisk cieknie prowadnice wyczyszczone i nasmarowane nie pomogły to kupujesz zestaw do regeneracji i pierwszy lepszy mechanik nieznający się na audi (ale znający się na swojej pracy) powinien sobie poradzić.
Wymiana linki nie ma nic wspólnego z hamowaniem w czasie jazdy.
Przed regeneracją możesz całe zaciski rozebrać wypiaskować i polakierować proszkowo. Po regeneracji bedziesz miał wie neu.
Sprawdź przy okazji czy przewody hamulcowe nie są skorodowane/uszkodzone, a z produ nie poparciały i nie puchną.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: