.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 04:16:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5]Problem z podłączeniem kompa?!
PostNapisane: 01.mar.2007 13:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
Witam mam problem z usunięciem błedu poduszki , auto to A6 C5 , 11.1998r
silnik AFN. Podlączany był u dwóch mechaników przyżądem SPS6000 i w obu przypadkach nie chce sie połaczyć - nie ma żadnej komunikacji . Do kostki diagnostycznej dochodzą trzy przewody masa zasialnie i zielony domniemam ,ze do komunikacji.
Czy to moze być problem przyżądu czy tez mojego gniazda?

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 14:46:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.wrz.2006 20:43:09
Posty: 160
Lokalizacja: Ostrołęka
sprawcz napiecia w gniezdzie linia diagnostyczna powinna miec napiecie nizsze o jakies 1.5-3V od zasilania
probowales polaczyc sie z innemi sterwnikami?
jak laczy sie z innymi moze jest jakas przerwa miedzy sterownikiem a gniazdem diagnostycznym
nic innego nie przychodzi mi do glowy

_________________
S2 Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 17:33:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
Sprawdzałem i wydaje mi sie ,ze nie było napiecia, podaczlem pod VAGa i tez brak połaczenia.
Czy może ktoś ma schemat połaczenia gniazda z kompem , czy moze kabelek zieony, który jest przy gnieździe idzie w niezmieninym kolorze do wtyczki komputera i tam bede mógł sprawdzic jego drożność??

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 17:55:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
Zajrzałem dziś do kompa i mniejsza kostka dochodzaca do niego była nie docisnieta. Po jej dociśnięciu pomierzyłem napiecia i wyszło zasilanie i linia diagnostyczna 11,8V. Wcześniej przykładałem miernik i wyszło, ze na lini nie było napiecia tylko nie jestem pewien czy dobrze miernik łączył .
Czy ktoś wie moze czy takie napiecie na lini diagnostycznej jest OK . ??

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 18:50:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nie wiem jakie tam jest napiecie ale czasami wlasciciele aut wyprowadzali zlacze diagnostyczne w innym miejscu a do tego standardowego specjalnie podlaczali 12v tak zeby potencjalny zlodziej pozbyl sie swojego elektronicznego obejscia imo i ECU . Sam tak mam w swoich autach zrobione . :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 13:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 12:24:24
Posty: 174
Lokalizacja: Bydgoszcz
Adzik napisał(a):
Zajrzałem dziś do kompa i mniejsza kostka dochodzaca do niego była nie docisnieta. Po jej dociśnięciu pomierzyłem napiecia i wyszło zasilanie i linia diagnostyczna 11,8V. Wcześniej przykładałem miernik i wyszło, ze na lini nie było napiecia tylko nie jestem pewien czy dobrze miernik łączył .
Czy ktoś wie moze czy takie napiecie na lini diagnostycznej jest OK . ??


11,8V to b.dobre napięcie, nie powinno być problemów z diagnostyką.

_________________
Hello, Professor Falken. Would you like to play a game?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 18:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
Dzisiaj po trudach i znojach doszedłem co było przyczyną . Mam u siebie zamontowane radio delta i nie wiem czy jest skopane czy poprostu nie moze być mobtowane w tym modelu . Po odlączeniu radia problem znikł.
W rezultacie odłaczylem jeden przewód z kostki zasilajacej i jest dobrze.
Wczesniej radio podawało takie napiecie na linie diagnostyczna, jakie panowało akumulatorze. Po podłaczenie vaga bylo mnustwo bledów, których za bardzo nie odczuwałem podczas jazdy.


I teraz nie wiem czy musze zamontowac radio concert z wdliwym potencjometrem , czy moge jeżdzić dalej z deltą


s

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 21:00:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wypnij z kostki zasilania pin-3 i nie będzie podłączona diagnoza do radia, wszystko wróci do normy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2007 21:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
Tak własnie zrobiłem.

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: